Oprettet November 6, 2012 Kan I dovne tøser så give mig jeres navn og adresse ellers bliver der intet klamt besøg herfra. Jeg flyver altså ikke ud før jeg har fået alles adresser, så lige nu sidder der en masse andre og bæver af frygt for, hvornår besøget kommer. Men det kommer først når alle har givet mig deres adresser. Og jeg kan jo altså ikke gætte jeres adresser VEL? Kom i gang og send mig en PM, men det er måske fordi I ikke tør???????? :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2012 Du må da endelig gerne komme til Trekroner i stedet hvis de alle sammen er så bange for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Så mangler jeg kun at høre fra jer 3 i overskriften. :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Du må da endelig gerne komme til Trekroner i stedet hvis de alle sammen er så bange for dig :) Ja man skulle næsten tro, de var bange for mig... og med god grund hæ hæ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Du burde smutte forbi mig i stedet! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2012 Altså den sendte jeg til dig for laaaaang tid siden din gamle heks! Men sender den da gerne igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2012 Jamen så venter vi bare på at lille snowie vågner op fra sin skønhedssøvn............. Del dette indlæg Link to post Share on other sites