Oprettet November 4, 2012 Hvor meget fokusere fertilitetsklinikkerne på BMI inden man skal igang med behandlingen? I Skive kunne jeg læse at det var 29 sm max, mit er 29,41 har jeg regnet ud, så jeg er allerede begyndt med en sundere kost :13: Hvad er jeres erfaringer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 De ser nok på den enkle person.... og kommer selvfølgelig med råd og deres meninger... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Nogle steder siger de man skal tabe 10% af kropsvægten før de vil starte behandlingen... Men det er nok meget afhængig af situationen og lægerne :) Men jo mere overvægt jo svære kan det desværre være at blive gravid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 Vi var også i behandling i Skive. Min BMI var over 29, og de krævede ikke, at jeg tabte mig... gjorde det alligevel, så havde en BMI på lidt over 27, da vi startede. Jeg tror, det er meget individuelt fra person til person Del dette indlæg Link to post Share on other sites