Oprettet November 1, 2012 Jeg fik en scanning igen i dag, lidt tilfældigt. Efter min MA havde jeg totalt kuk i systemet, pletblødte konstant og der var ik sådan rigtigt styr på noget i det område. Min læge henviste mig til en gynækolog, og havde fået en tid i dag. Ville ringe forleden og aflyse, for nu er der jo styr på sagerne igen ;) da han hørte min historie, tilbød han mig en scanning, så ku jeg bare beholde tiden og så ku vi få lidt ro på mig.. :) Takkede ja med kyshånd. Og så på scanningen den fineste lillebitte baby, så to ben der strittede lidt, hele navlestrengen og det vigtigste af alt, hjerteblink :D. Jeg blev så lettet. Især fordi, lige i dag er jeg 9+0, lige præcis hvad jeg var da jeg blev scannet og fik en dårlig nyhed sidst. Han gav mig tre billeder med hjem.. er så lettet og glad <3 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Hvor er det dejligt med sådan en god oplevelse :loveshower Dejligt, at alt ser fint ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 tillykke med den dejlige scanning :) Skønt at baby vokser som den skal :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Dejligt med en fantastisk scanning :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Skøøøøbt!! Glæder mig også til scanning når jeg engang kommer så langt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Må vi se billederne? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Har prøvet at sætte et herind via mobilen, men det fungerer ik rigtigt... Jeg arbejder på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Seee den fine navlestreng... Og man kan liiige ane et par stritben :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Hvor er det bare super dejligt at SE!!! :) :yay Så skal kvalmen også bare snart skride! ;) :kram til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Hurra! Jeg er så glad på dine vegne! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Tusind tak hvor er i bare søde :loveshower Det er nemlig helt vildt fantastisk... Glæder mig til i andre kan dele et billede :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Fantastisk :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2012 Årh, hvor skønt og dejligt altså - den er så fin, den lille rosin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Nåååååh et fint billede :loveshower Det giver altså bare lidt ro, når man har set, at alt er okay derinde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites