Oprettet January 2, 2011 din status over hvor aktiv du er herinde??? du er nu også kommet op på bes tis :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 din status over hvor aktiv du er herinde??? du er nu også kommet op på bes tis :D Nej det har jeg ikke set ;) Så går det jo ikke længe inden jeg kommer op på kom pis :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Nej det har jeg ikke set ;) Så går det jo ikke længe inden jeg kommer op på kom pis :lol nej det er det. jeg gik fra pis tis til drillenisse, og kan nu selv bestemme, hvad jeg vil have til at stå i min status :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Hmm jeg KUNNE en gang rette - men efter Martin har pillet ved det - så syntes jeg ikke jeg kan ændre det mere?! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Hmm jeg KUNNE en gang rette - men efter Martin har pillet ved det - så syntes jeg ikke jeg kan ændre det mere?! :( ha ha ha ha ha , så må du forblive brun og lækker, og ikke komme over i tis og pis afdelingen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 men prøv lige at se, mit første fodaftryk er blevet mørkere end de andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 ha ha ha ha ha , så må du forblive brun og lækker, og ikke komme over i tis og pis afdelingen :D Det vil jeg IKKE!!! :( MAAAAAAAAAARTIIIN! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 ha ha ha ha ha , så må du forblive brun og lækker, og ikke komme over i tis og pis afdelingen :D Jeg ville nu helst være brun og lækker end at være i tis og pis afdelingen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 men prøv lige at se, mit første fodaftryk er blevet mørkere end de andre Ja det er det også, de ændre nok farve alle sammen efterhånden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Gad vide hvad jeg er Stadig drillenisse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Gad vide hvad jeg er det står under dit avatarbillede, og som Dorthe fortæller, så er du stadig drillenisse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites