Ihpets-mortilto

Legegulve uden kemi

4 indlæg i dette emne

Hej igen!!!

Jeg går vist helt i planlægnings-mode for tiden :loveshower

Og så var det at jeg kom til at tænke at jeg gerne ville have sådan et legetæppe af en slags til lillemanden. Og egentligt synes jeg at de der skumgummi-gulvpuslespil er super smarte, men jeg kan også læse mig frem til at de skulle indeholde rigtig mange skadelige stoffer.

Som alternativ har jeg fundet bObles gulv http://bobles.dk/produkter/produkt/bobles-gulv/farve/bla, og det har jeg kun læst godt om. Noget med at det er blevet testet og faktisk nærmest ville være acceptabelt som fødevare. Og nej har da ingen planer om at baby ligefrem spiser det, men er alligevel overbevist om at han alligevel vil gøre sig forsøget :lolhit :biglove :biglove

Det jeg spørger om er hvorvidt i har hørt noget modstridende om bObles?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun hørt godt om bObles. :)

At jeg så selv er skeptisk er en anden sag :whistling Altså jeg tror godt på at det er godt i forhold til kemi, og nogle af dyrene kan jeg også godt se fidusen i (selvom jeg synes priserne er helt ude af proportioner), men lige nøjagtig gulvet, der er jeg for nærrig :whistling Der er jeg sikker på at Valdemar klarer sig glimrende med vores gamle grønne tæppe, der ovenikøbet har den supersmarte funktion at det kan lægges sammen når det ikke er i brug :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige gulvet på tilbud hos olisan.dk, hvis det er nogen der leder efter det :-) Gælder til d. 4. november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER