Guest

berolig mig lige!

7 indlæg i dette emne

Den sidste ble jeg lige har skiftet var lys rød, som om hun havde tisset rød.

Jeg ved det er normalt når de er helt små men Mie er 10 uger - er det stadig normalt?

Min menstruation brød igennem i nat, kan det have noget at sige?

Hun havde dårlig mave igår aftes mellem 5 og 6 men ingen bonus ble og tilskrev der klor vandet i svømmehallen.

Er det noget jeg skal reagere på? Hun virker ellers normal. Sov 10 timer i nat kom op og spise, sov en time mere og vækkede mig med pludren. Spiste nok ikke meget nu her, men hvis mælken smager anderledes pga mens. er det nok normalt (må ligge hende til oftere - for hun er faldet i vægt).

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Har ikke selv erfaring med rød ble, så jeg ville ringe til lægen og lige høre hvordan og hvorledes. Better safe than sorry! Er sikker på det ikke er noget. Jeg har efterhånden snakket MEGET med lægen de sidste par uger pga Sophias diarre. Det vigtigeste er at hun ikke har ændret adfærd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare ikke lyst til at få at vide at jeg skal komme ind, jeg får pakket Mie i barnevognen og tager bussen, hun bliver vækket midt i søvnen, de trykker hende 3 gange på maven og siger der ikke er noget og jeg så har spildt flere timer og ødelagt Mies rytme. Det er nemlig det de har tendens til derinde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det lyserødt eller mere orange. For Zoeys urin kan godt være ret orange, hvor jeg testet det, men der er ikke noget.

Prøv at trykke hende på maven selv. Ud mod siden. For hvis hun brokker sig skal du være opmærksom på blære/nyre betændelse. Dette giver nemlig blod i urinen,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lyserødt. Men den ble jeg lige har skiftet var der ikke noget i og den var ret tung. Så er selv mere rolig nu.

Hun brokker sig ikke når jeg trykker.

Hun er meget træt i dag og hun er derfor ret ked, men fornemmer ingen sammenhæng - hun gnider øjne og viser normale tegn på træthed (og sult når hun er sulten), ingen tegn på at have ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun haft en lyserød body på? :whistling :badgirl

Ej, håber ikke at det er noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hendes sove body er faktisk lyserød, men det skulle ikke gerne komme ind i bleen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER