Oprettet January 2, 2011 ja ser i andre også x-factor? det gør vi i vores hjem. Jeg synes disse indledende runder er så sjove. Men jeg forstår virkelig ikke, at folk ikke har bedre venner, end de har. For helt ærligt, at stille op til landsdækkende tvprogram og så synge elendigt. Hvorfor fortæller deres venner dem ikke, at de bør finde på noget andet at lave? Men så var der jo også dem, som virkelig kunne synge. Ham Babuu var det ikke ham fra det der tv2 program med Etha Cameron? Og de der tvillinger, hold da op de var fantastiske. Derudover synes jeg jo, at Thomas Blackmann er fantastisk intet mindre :biglove Kom gerne med jeres kommentare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg er også rystet over dem der tror de kan synge... Især en af de første, hvor søster og barn stod udenfor og heppede. Jeg kan slet ikke forstå de syntes han sang godt?! Men hende pigen der sang Rasmus Seebach... Det kan godt være at hun synger bedre når hun ikke er nervøs, men hun vælger en svær sang, som hun ikke kan finde musik til... Så gør hun det jo ikke lettere for sig selv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg har lige brugt en time på at se det her til formiddag - nøj hvor er det bare skønt det er tilbage igen! Hvornår er næste udsendelse? JA tvillingerne er bare fantastiske - og Barou er simpelthen for skøn :) Blachman er simpelthen GUD - nøj han er mega sej! Og fedt det han siger til pigens mor - alt respekt for det, for hun kan jo ikke synge! Men ja det er det evige tilbage vendende problem at folk ikke tror de kan synge. Det må ikke være særlig gode venner de har siden de siger at det kan de - det er jo til grin. Men tvillingernes fodboldtræner, han har fortjent ros :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 NO WAY! Vi krummer begge tæer - og er ved at væmmes... Kan godt finde på og se noget af de aller aller sidste udsendelser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 med de der tvillinger, der sad jeg og tænkte, med den historie, som de kom med, hvorfor de var tilmeldt, så havde de bare at kunne synge... og det kunne de Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Nej fik ikke set det, bliver det ikke genudsendt i dag?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg ser det ganske ufrivilligt! :haha Det er nemlig min søn, der har set teaserne for programmet og gerne ville se det. Så sådan vil det blive de næste mange fredage, at jeg kommer til at følge med i det. Det er nu hyggeligt nok, eftersom vi er en familie, der elsker musik og sang. Enig med flere andre, der skriver, at særligt optakten til finale-programmerne, er tåkrummende pga den store talentløse masse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Nej fik ikke set det, bliver det ikke genudsendt i dag?? Ellers kan det altid ses her: http://www.dr.dk/dr1/xfactor/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Nej jeg så det ikke igår, da jeg var på arbejdet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ja det er helt fantastisk det er tilbage :glad Jeg elsker X-Factor og især nu Blachman er tilbage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Information, det bliver genudsendt lige nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Information, det bliver genudsendt lige nu... Nå så nåede jeg det heller ikke i dag, må vist se det over nettet istedet for i aften ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Glemte det igår, men det køre nu, selvom ungerne vist helst vil være fri :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jep vi ser det herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg ser genudsendelsen.... Jeg så tvillingerne den anden dag - og jeg var godt nok ikke imponeret <_< Er spændt på hvordan de lyder når de skal synge noget "alene" - hvor de ikke begge synger samtidig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Jeg ser også x-factor og synes de indledende runder er sjove og samtidig tå-krummende. Synes det er utroligt, at folk kan have så lidt selvindsigt og realitetssans, som nogen af dem har... Jeg synes dog det virker noget pompøst i år i forhold til de andre år - bl.a. med at have publikum fra starten... det er jeg faktisk ikke så vild med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Jeg ser også x-factor og synes de indledende runder er sjove og samtidig tå-krummende. Synes det er utroligt, at folk kan have så lidt selvindsigt og realitetssans, som nogen af dem har... Jeg synes dog det virker noget pompøst i år i forhold til de andre år - bl.a. med at have publikum fra starten... det er jeg faktisk ikke så vild med. det har jeg også tænkt, at det bliver lidt talent-agtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 det har jeg også tænkt, at det bliver lidt talent-agtigt. Ja, ikke? Også synes jeg vi når at høre færre der synger, fordi de bruger for meget tid på alt mulig gejl i stedet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 vi plejer også altid at se x-factor og jeg havde glædet mig sådan til det endelig var tilbage. desværre har vi ikke lige haft overskuddet endnu til at at sætte os ned og se det :( men heldigvis kan vi jo se det på nettet når vi igen synes humøret er til det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Ja det er helt fantastisk det er tilbage :glad Jeg elsker X-Factor og især nu Blachman er tilbage :loveshower Lige mine ord!! Og så var jeg godt nok imponeret over tvillingerne... Det er bare svært at vurdere om det er fordi de synger sammen og deres stemmer lyder så ens... At det bliver SÅ godt... Glæder mig meget til at høre mere til dem i programmerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 gider ikke se det synes det er forfærdligt at hører på dem som virkelig ikke kan synge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 gider ikke se det synes det er forfærdligt at hører på dem som virkelig ikke kan synge jeg synes jo netop det er det sjove, og kan ikke lade være med at krumme tær over dem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Ser det ikke selv... Men så lige i går at en deltager (Rasmus Thude) fra sidste år blev forvekslet med Justin Timberlake i en sang - det må da være fedt at blive forvekslet på den måde :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Jeg ser det også og elsker at Thomas Blacman er tilbage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites