Besvaret January 15, 2011 hende der kan jo synge, men med det job, så havde det jo også været utænkelig, hvis ikke hun kunne det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 "anne" familien.. :ba Hende kan jeg godt lide... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Jeg synes det er fedt han er ærlig.. Man må altså lade være at stille op når man er så dårlig!!! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Okay.. Han synger faktisk helt okay!!.. Ham er de nødt til at give en chance....!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Det var det eneste rigtige.. Han er ikke sådan, målgruppen.. Tror heller ikke han vinder.. Men jeg synes han sang godt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Mon han går vider...?? det gjorde han så. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 ej øv nu er der ikke flere af dem, som synger dårligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 ej øv nu er der ikke flere af dem, som synger dårligt... Ja.. Det er ellers det sjoveste!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Ja.. Det er ellers det sjoveste!!! :loveshower :( det er jo det der gør det hele sjovt ved det program. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2011 Glæder mig til at se det næste gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites