Guest

X-factor

61 indlæg i dette emne

Jeg ser det ikke af den grund synes der er så meget spild tid med så lange historier om deltagerne.. og så lidt man faktisk høre synge...

Og så synes jeg det er så plat at dr stadig betaler for psykolog hjælp til datter og mor hvor datteren ikke kunne synge.. forstår mig virkelig ikk på sådan noget..

Del dette indlæg

Jeg ser det ikke af den grund synes der er så meget spild tid med så lange historier om deltagerne.. og så lidt man faktisk høre synge...

Og så synes jeg det er så plat at dr stadig betaler for psykolog hjælp til datter og mor hvor datteren ikke kunne synge.. forstår mig virkelig ikk på sådan noget..

Ja kan kun nikke til det ovenstående..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det ikke så længe til, så skal de store snoller-skåle findes frem :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg så det idag, og hold da op, hvor det undre mig til stadighed, at folk ikke har mere selvindsigt til at se, at man ikke bør stille op i et program og modtage kritik, hvis man ikke kan tåle at få negativt af vide...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg så det idag, og hold da op, hvor det undre mig til stadighed, at folk ikke har mere selvindsigt til at se, at man ikke bør stille op i et program og modtage kritik, hvis man ikke kan tåle at få negativt af vide...

Ja det undre også mig hver gang jeg ser det- men hva pokker så kan vi andre jo få et billigt grin ( til grin kan man jo altid blive ;) ) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hende moren til den 15 årige April var da helt til grin. Tror at datteren syntes det var lidt pinlig tilsidst.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det gør jeg ikke. Så den første sæson og lidt af anden og så var min interesse der ikke mere.

Lige som Talent, Vild med dans og alle de andre af den slags fredagsunderholdninger, så holder min interesse kun en enkelt eller to sæsoner.

Til gengæld vil de store unger som oftest gerne se det og så har jeg været tvangsindlagt til det hvis jeg ville være i stuen (men er ofte smuttet tidligt i seng med den bærbare og / eller en bog) men nu har vi lige fået tv i soveværelset, så jeg har på fornemmelsen at jeg skal bruge mine fredage i sengen med gode film (og måske også manden - så kan vi have voksentid derinde mens ungerne ser x-factor mv)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen for filan da, hvad skete der lige for den mor der mente hendes datter er at sammenligne med Beýonce :o :o :o At moderen stiller sig op og gør sig selv komplet til grin er fandme god underholdning - i min verden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen for filan da, hvad skete der lige for den mor der mente hendes datter er at sammenligne med Beýonce :o :o :o At moderen stiller sig op og gør sig selv komplet til grin er fandme god underholdning - i min verden ;)

Så har vi samme humor, for jeg synes nu også det var ret morsomt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var flad af grin over ham Franz.. Hahahaha..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror altså han var på stoffer ;) Spændt på at se ham i næste program.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror altså han var på stoffer ;) Spændt på at se ham i næste program.

det tror jeg også han var, og det gør jeg ud fra måden han var på...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sad simpelthen og krummede tæer da han var på- hold kæft hvor pinligt :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

oh my god, de kunne bare slet ikke synge :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, ham Jesper havde da bare det hele.. Synes sgu han var god.. Første gang Peter André har været god!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder jeg også og se det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

krummer tæerne for vildt lige nu. Som 40-årig bør man vide bedre, at ikke stille op, når man ikke synger bedre. Og så et madonna... Dejligt med en ærlig blackmann, der peger ind på, hvem der har bildt hende ind, at hun kan synge

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh nej.. Det er slemt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

krummer tæerne for vildt lige nu

Mega.. Pyha.. Nu stoppede det... :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare godt lige Blachman udtalser.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kan jeg bare godt lige Blachman udtalser.

Jeg synes det er fedt han er ærlig.. Man må altså lade være at stille op når man er så dårlig!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

bedste udtalelse:

jeg forventede ikke at i kunne en skid, og det kunne i heller ikke... Blachmann er for sjov...

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt ærligt, kan man ikke lide at få kritik, sp skal man jo ikke stille op i et program, hvor en stor del af det er at modtage kritik....

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej de bliver jo værre og værre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja.. Men det for sejt..

"Du ser kvik ud.. Sig til mig du er kvik..."

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER