Nitzen1987

Hvad giver I jeres babyer på af tøj

10 indlæg i dette emne

Hvad har jeres små poder på om dagen?

Maja har som regel en kortærmet body på og så en heldragt eller et par bukser og en langærmet bluse på... tror I at hun vil kunne holde varmen hvis hun kun har en langærmet body + bukser på, så længe vi er inden for?

Del dette indlæg

Det kommer jo an på hvor varmt i har det ;)

Sidste vinter da Erica var spæd havde hun altid strømpebukser under bukserne og langærmede body under langærmede bluser. Det tror jeg dog ikke hun kommer til at have fenne vinter hvor hun er lidt større.

Men vi har også et koldt gammelt hus uden gulvvarme, så hun var nødt til at have så meget på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie har kun 1 lag på normalt, medmindre hun har kjole på, men hun er også et varmt barn! MEN nu er der blevet koldere også herhjemme, og der skal ikke så meget til før det trækker, så jeg er begyndt at tænke på K.A. bodyer som "undertrøje" også fordi hun oftere har stoppet næse :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Max har et lag på.. Men han er også en meget varm dreng.. De dage jeg synes det er koldt og giver ham k/æ body under eller strømpebukser, så koger han..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja har som regel en kortærmet body på og så en heldragt eller et par bukser og en langærmet bluse på... tror I at hun vil kunne holde varmen hvis hun kun har en langærmet body + bukser på, så længe vi er inden for?

Melissa er klædt på nøjagtig som du gør med Maja med en kortærmet body også heldragt/bukser + langærmet bluse :)

Hun kan, indtil videre, også sagtens holde varmen i en langærmet body også et par bukser/kjole+strømpebukser - men vi har talt om, at det ikke er sikkert, at hun kan blive ved med at holde varmen på den måde. Men vi vil forsøge os frem også se ad - nogle bodyer er også kraftigere kvalitet end andre, så de tyndeste af dem vil jeg istedet bruge inden under på meget kolde dage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silas har kun et lag på indenfor, da han er en varm dreng... om natten er han dog begyndt at have 2 lag på da han er begyndt at sparke dynen af.. men hans beklædning om dagen er som regel en langærmet body og et par bukser og et par strømper.. og skulle det gå hen og blive mega koldt så det også kan mærkes inde, så vil han få en bluseudenpå bodyen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er et meget kuldskær menneske, og jeg tager udgangspunkt i mig selv :)

Hvis jeg synes det er koldt, får Camille et ekstra lag tøj på - Men som udgangspunkt har hun kun "et lag" på. Langærmet body også bukser... Det er som regel det hun har på. Hun har altid hjemmefutter på ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har oftest en kortærmet body på. Udover den en langærmet body fordi jeg hader trøjer. De sider jo oppe under armene. Og så et par bukser. Og han har der dejligt varmt, men ikke for varmt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da Lasse er et varmt barn, så får han kun et lag på. Han kan sagtens holde varmen i langærmede Body og bukser eller kortærmt Body, trøje og bukser. Men jeg hader indimellem de trøjer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Astrid har buksestrømper og langærmet body på. Så kan det være alt fra shorts til kjole og bukser /bluse ovenpå.

Så er det nemt når hun skal ud og sove. Hun får en tyk dragt oven på buksestrømper og body.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER