Oprettet January 2, 2011 Som overskriften siger, hvornår tror i Mary føder??? Kom med dato og køn. Jeg gætter på at det bliver den 5/1-2011 og det bliver 2 enægget piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 jeg tror d. 11 januar, aner ikke hvornår hun er sat til. men jeg tror de får en af hver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Gætter på imorgen, og at hun får en af hver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Inden for den næste uges tid. Hun er sat til midt i januar og så tror jeg at det blir to piger eller to drenge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Siger lige med det samme, at jeg som regel tager fejl både med at gætte fødselsdato og køn ;) :D Men lad os bare sige fredag den 6. januar, og jeg tror det bliver en dreng og en pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Har ingen ide! Men 3 dage før den oficielle termin ;) - som jeg ikke helt ved hvornår er... Tror hun får 2 drenge... Men så længe de er sunde og raske, kan det være hvad som helst :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Har ingen ide! Men 3 dage før den oficielle termin ;) - som jeg ikke helt ved hvornår er... Tror hun får 2 drenge... Men så længe de er sunde og raske, kan det være hvad som helst :loveshower tror nu nok de ville kigge lidt, hvis der kom hunde ud :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 den 14. januar og to af samme køn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ingen anelse.. De kommer vel når de er færdigbagte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 d.7 januar og det bliver to tveægede drenge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Håber virkelig hun føder her i den første uge, vi har kontroller på Rigte senere i januar og det er rent kaos hvis hun skal hjem eller ligger og føder der magter jeg ikke. Mit gøt er den 7 Januar 2011 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg tror mellem d.6 og 12/01 :) Har ikke noget gæt på hvad det bliver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg tror det bliver d. 5 januar, og at det bliver en af hver :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Jeg tror på d. 6. januar og jeg tror det bliver en dreng og en pige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Gætter på det bliver d. 9. hvor jeg selv har fødselsdag og at hun føder en af hver køn:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 d.7 januar og det bliver to tveægede drenge :) He det tror jeg også for det er nemlig min fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 I år og 2 stk kongelige troldebasser :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 pÅ LØRDAG DEN 8/1. En dreng og en pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Torsdag d. 6/1 - og det bliver 2 drenge :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Ja det blev så ikke mig der gættede rigtig mht dato i hvertfald :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Det lugter lidt af meget snarlig royal tvillinge-fødsel :loveshower Har lige læst dette på ekstra bladet's netavis: Tirsdag formiddag skulle kronprinsen have deltaget i nytårskur for Højesteret og de to garderregimenter i Chr. VIIs Palæ på Amalienborg, og efterfølgende i nytårskur for det diplomatiske korps på Christiansborg Slot. Men Frederik dukkede ikke op. Ekstra Bladet har forsøgt at få svar på, hvorfor kronprinsen ikke er kommet til kur klokken 9.50 som planlagt, men hoffet ved ikke hvor kronprinsen befinder sig, lyder det lidt kryptiske svar. Et bud kunne være, at Frede er på Rigshospitalet sammen med Mary, der når som helst kan nedkomme med de royale tvillinger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Det lugter lidt af meget snarlig royal tvillinge-fødsel :loveshower Har lige læst dette på ekstra bladet's netavis: Hmm ja det er da lidt underligt hvis han ligefrem er blevet væk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 de kommer først til verden på lørdag det er en god dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Jamen hun føder da i dag :D og ud kommer der 2 drenge og de er enæggede... :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites