Oprettet October 28, 2012 Er i begyndt at mærke liv ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Jeg har mærket liv siden uge 11. dog kun små bobler . men nu mærker jeg mere tydeligt når han bevæger sig rundt. Er nu i uge 17+6 :loveshower Jeg kan også ved at mærke på maven, mærke hvor han ligger henne, dejlig fornemmelse :gravid :-) For kan jo næsten følge med i hvor meget han vokser på den måde :-) - det mindres jeg altså ikke at jeg mærkede så tydeligt med de to andre. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2012 Jeg er i uge 19+4 med vores den første - en bette dreng :loveshower Jeg er begyndt at kunne mærke nogle små bobler i løbet af den sidste uge, og jeg vil gerne tro, at det er ham der banker på :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2012 Liv det er simpelhen bare det mest hyggelige :loveshower Og i kal have 2 drenge fantastisk :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2012 Ja :) Jeg mærkede de første bobler/rumseren i uge 14 ligesom sidste gang.. Uge 15 gik det over til små puf - og nu mærker jeg en masse liv og aktivitet derinde - far er endda blevet sparket til et par gange :loveshower Men nu er jeg også 20+ - babyen er efterhånden ret stærk og kan sparke meget tydeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Jeg synes alligevel, det er imponerende så stor en forskel der er på, hvordan vi mærker liv og hvor kraftigt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2012 Har ikke mærket liv endnu tror jeg, det er lidt svært at bedømme da mine tarme rumler pga. jeg gar fået fortaget en gatic bypass. Men har også fået afvide at det kan gå længere tid end andre da min moderkage ligger ud mod maveskindet, så hvis den sparker derimod kan jeg nok ikke mærke det. Så jeg må vente tålmodigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 I mine ører giver det meget god mening ;-) Jeg oplever lidt de samme ting, det føles som om der er en vildfaren prut det helt forkerte sted :yay Jeg er dog begyndt at kunne "fremprovokere" bevægelse fra ham ved at skubbe rundt på livmoderen - bliver spændende når min kæreste også kan mærke sin søn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites