Oprettet January 1, 2011 Her den 27 fik vi sådan en lidt rådden lugt i vores køkken og jeg har så siden skuret som en gal. Sommetider være lugten der, jeg tror jeg har skiftet vores kattebakke 3 gange og jeg kan blive ved vi har ikke kunne finde lugten. Og det passer bare ikke lige mig som er bakterie forskrækket særlig godt. Nå men her idag siger jeg til manden at nu skal det findes, for jeg havde lånt en damp tingest og taget alle vores gulve. Alt skal jo prøves. Nå men så finder jeg sgu ud af at det kommer bag køleskabet og jeg beder manden og at hive det ud, og jeg siger jeg en stank. Jeg var lige ved at brække mig. Ja og jeg som troede det var en død mand som en eller anden havde begravet uden huset (man har vel lidt fantasi ikke ) Så er det noget blod fra noget kæd som var løbet ud i den der bøt/opamler som sidder under køleskabet. Så nu er det skurret så min knoer er helt vide og min trøje er fyldt med pletter efter klorin. Så lige til jer andre husk en dybtallerken det har min mand lært fra nu af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Adr :puke Håber din mand har lært det nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Åhh MÆND! De tror tingene forsvinder og ordner sig selv.. ;) GODT du/i fandt !fejlen" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Adr :puke Håber din mand har lært det nu ;) Det kan du tro han har, og han har lovet mig en kæmpe buket blomster imorgen så butikkerne igen lukke rop så det glæder jeg mig til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Det kan du tro han har, og han har lovet mig en kæmpe buket blomster imorgen så butikkerne igen lukke rop så det glæder jeg mig til Det var da heller ikke for meget at forlange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Åhh MÆND! De tror tingene forsvinder og ordner sig selv.. ;) GODT du/i fandt !fejlen" Jeg kan fortælle dig at jeg også var glad og jeg er nemlig utrolig bakterie forskrækket og sådan noget der lugter på den måde gør mig faktisk helt hysterisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Det var da heller ikke for meget at forlange :D Nej vel :-))))))))))))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 pøj, jeg kunne lige forstille mig lugten... uhhhh godt du fandt ud af, hvad det var Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Føj for den lede da :( Nu passer dit profil-billede måske meget godt alligevel så?? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 FØØØØØØØJ!!!! :puke Men altid noget det ikke var en død rotte :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 pøj, jeg kunne lige forstille mig lugten... uhhhh godt du fandt ud af, hvad det var Ja jeg troede jo det var en død mand ik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Føj for den lede da :( Nu passer dit profil-billede måske meget godt alligevel så?? :D HOV HOV (det passede faktisk som det skulle ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 FØØØØØØØJ!!!! :puke Men altid noget det ikke var en død rotte :P Det var også sådan noget jeg tænkte på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Addddrrrrr. Godt i fandt "synderen" og at det ikke var en død rotte eller noget. Håber du fik en rigtig flot buket. Kram Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Umm mums! Håber manden lærer noget af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites