Blomst87

Kan jeg være gravid?

14 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

jeg er ny herinde og ny ang projekt baby.

Vi har prøvet i godt 2 måneder nu.

Jeg er meget utålmodig og vil bare gerne være gravid nu. da det så kommer til at passe med det vikariat jeg er ansat i. ved godt man ikke kan planlægge sig til alt.

Men sagen er den:

Vi havde sex 5 dage i træk op til ægløsning og på dagen. Jeg skal have min mens på tisdag, eller håber jeg jo ikke. Jeg har sådan en stikken og jag i maven hele tiden. Føleles lidt som mens smerter, men alligevel ikke. Har igår haft få jag i brystet og ømme brystvorter.

Som jeg har nævnt så er jeg utålmodig og har taget en tidlig test idag som var negativ.

Jeg stoppede med p-ring for 2 måneder siden. Men er dette symtomer på at jeg måske er gravid eller?

Efter stop har min cyklus været helt normal. 28 dage og med æglæsning osv.

Håber i kan hjælpe mig lidt? :)

Del dette indlæg

jeg tror det er for tidligt at sige noget endnu, og så tror jeg nemt, at du kan psyke din krop til at tro, den er gravid, når du nu beskriver dig selv som utålmodig på denne front.

Sorry med min pessimisme, meeen har selv psyket min krop så mange gange...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror det er for tidligt at sige noget endnu, og så tror jeg nemt, at du kan psyke din krop til at tro, den er gravid, når du nu beskriver dig selv som utålmodig på denne front.

Sorry med min pessimisme, meeen har selv psyket min krop så mange gange...

Helt i orden.. Er nok mest utålmodg på den måde at jeg snart gerne ville kunne teste.. få det afklaret..

Vil vildt gerne have et barn lige nu.. Men ved også det kan tage tid når man er stoppet med p-ring.

Så er mere fordi at min krop opfører sig anderledes, så vil man jo helst tro det er fordi man er gravid.

Nu vil jeg virkelig prøve at vente til test dag på tirsdag..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror også på det er psyken der spiller ind.

Din krop kan opføre sig anderledes, både med jag i underlivet og ømme bryster, kvalme osv. fordi du er stoppet med p-ring.

Min krop var hvertfald mærkelig de første mange måneder efter jeg stoppede på p-piller.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det eneste jeg kan sige, er at tålmodighed er vejen frem i dette game, jeg ved jo der er nogen som er oppe på 6.-7. år i kampen for et barn.

Find dig nogle projekter, som du kan gå op i, så tiden går hurtigere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kan være begge dele.

Jeg har oplevet at have ALLE sympotomer og IKKE være gravid og omvendt at have INGEN symptomer og så pludselig være gravid.

Men det er da bare at krydse fingre for den er det :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft disse symptomer op til mens i de sidste 3 år... Tålmodighed er en dyd ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe tak for jeres svar.. tror nu heller ikke jeg er så heldig.. Har i hvert fald mens smerter, og føler det lige er på trapperne.. Men sådan har jeg godt nok haft det i en uge.. Men den skulle komme i morgen.. så nu må jeg bare vente og se!

har været så sindsyg træt hele weekenden og haft kvalme, så snart jeg bare var lidt sulten.. men igen tror nok det bare er min krop der fucker helt op...

Nu har jeg det næsten bare sådan at jeg bare gerne vil have min mens så vi kan komme igang igen.. hehe.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at den er der for dig. Det er langt hen af vejen de samme symptomer jeg havde i sidste uge inden jeg testede (5 gange :whistling ) i fredags.

Det var både ømme bryster og brystvorter, mens smerter og træthed. Jeg har desuden haft den vildeste lyst til sennep på alle tider af døgnet <_<

Kan lige tilføje at hvis du gerne vil teste tidligt så lad være med at bruge den der RFSU test som Brugsen har. Den skulle være ekstra følsom men det holder bare ikke. Den var den ene af de 5 jeg tog og den kunne kun skimtes hvis jeg holdt den skrå og kneb øjnene sammen. Valmed og Rema1000 test var derimod bragende positive, og dem testede jeg ikke med morgenurin.

mange tak.. :) Og stort tillykke med de 2 streger :loveshower

Jeg har købt de billigeste test strimler på billige-tests.dk og kunne ikke lade hver i går.. Den var negativ. skulle i går være 3+5 hvis jeg er så heldig. Men den tog modet lidt fra mig.

Forventer min mens i morgens.. så må bare vente og se hvad der sker. Har dog en Clar blue digital test til at kigge derhjemme, som jeg vil bruge hvis jeg går over tid.

Ved ikke om man kan regne med de billige test strimler? :S

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak.. :) Og stort tillykke med de 2 streger :loveshower

Jeg har købt de billigeste test strimler på billige-tests.dk og kunne ikke lade hver i går.. Den var negativ. skulle i går være 3+5 hvis jeg er så heldig. Men den tog modet lidt fra mig.

Forventer min mens i morgens.. så må bare vente og se hvad der sker. Har dog en Clar blue digital test til at kigge derhjemme, som jeg vil bruge hvis jeg går over tid.

Ved ikke om man kan regne med de billige test strimler? :S

Det er rigtig mange af os, som har testet positive med strimmeltestene fra billige-teste.dk - og ved også en del af os har testet positiv omkring 3+3/3+4 allerede :whistling Jeg testede positiv med en test derfra for et år siden ved 3+4 og har min datter til at sidde hos mig nu :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtig mange af os, som har testet positive med strimmeltestene fra billige-teste.dk - og ved også en del af os har testet positiv omkring 3+3/3+4 allerede :whistling Jeg testede positiv med en test derfra for et år siden ved 3+4 og har min datter til at sidde hos mig nu :biglove

Okay.. Det er da dejligt at vide at de virker optimalt :)

Nu må jeg bare vente og se :)

Har da stadig et lille håb, men ellers vil jeg bare gerne have min mens til tiden og så komme igang igen :)

Vi har ikke travlt i den forstand og sådan var også vores holdning da vi gik i´gang og droppede p-ringen.. Men mu man er gået i gang vil man jo bare gerne have det sker hurtigt alligevel :P

Jeg bliver 25 i weekenden og min mand er lige blevet 24, så vi når det nok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay.. Det er da dejligt at vide at de virker optimalt :)

Nu må jeg bare vente og se :)

Har da stadig et lille håb, men ellers vil jeg bare gerne have min mens til tiden og så komme igang igen :)

Vi har ikke travlt i den forstand og sådan var også vores holdning da vi gik i´gang og droppede p-ringen.. Men mu man er gået i gang vil man jo bare gerne have det sker hurtigt alligevel :P

Jeg bliver 25 i weekenden og min mand er lige blevet 24, så vi når det nok :)

I skal nok nå det :) Utålmodigheden meldte sig, da jeg smed p-pillerne, kan sagtens huske det ;) For os gik der et år, fra jeg smed p-pillerne og til vi stod med en positiv test, hvor graviditeten var blivende :) Havde en MA efter 9 mdr. Så selvom det er rigtig svært, så forsøg at være tålmodig :rolleyes Men det er ikke nemt :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal nok nå det :) Utålmodigheden meldte sig, da jeg smed p-pillerne, kan sagtens huske det ;) For os gik der et år, fra jeg smed p-pillerne og til vi stod med en positiv test, hvor graviditeten var blivende :) Havde en MA efter 9 mdr. Så selvom det er rigtig svært, så forsøg at være tålmodig :rolleyes Men det er ikke nemt :kram

Mange tak :D

Det er godt nok lang tid. Men ved godt det kan tage tid, man håber jo altid bare at man er hurtigere end normalt. Min lille bror skal være far her til december. Så jeg er også blevet ekstra skruk af alt det baby snak og hendes store mave :) Men hvor er det da fantastisk. :D

Jeg har som sagt forventet mens dag i morgen. men nu har jeg fået brunt udflåd. Har jeg aldrig haft før, men går udfra det er fordi min mesn er lige om hjørnet. Kan da glæde mig over at min mens er reglmæssig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER