Oprettet January 1, 2011 Bamses venner har jo lavet så mange gode at det er svært at vælge, men her er en af mine :) http://www.youtube.com/watch?v=M14niup89jM Hvilke er jeres?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Jeg kan slet ikke vælge.. der er sååå mange gode... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Jeg kan slet ikke vælge.. der er sååå mange gode... :biglove Ja det er ret håbløst :) Det ender med at alle hans sange er samlet her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Ja det er ret håbløst :) Det ender med at alle hans sange er samlet her :D Tror du har ret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Jeg vil heller aldrig kunne vælge én sang der er favoritten, for der er virkelig rigtig mange.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Ville heller ikke kunne vælge en sang ud, synes de alle er gode :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites