TMaria

ÆL Smerter

7 indlæg i dette emne

Hej alle i herlige piger!

Jeg har de sidste dage testede for at fange en ÆL, dette dog kun med negative tests, tilgengæld har jeg har de ondeste æl smerter (mit største problem efter p-pille stop)

De af jer der har disse smerter, har i dem før, efter eller på ÆL dagen?

Det er ret frustrerende når jeg kan mærke der sker noget og det passe præcis på dato for æl i forhold til cyklus, men ingen positiv test :(

Håber i kan hjælpe :)

Del dette indlæg

Er testene meget negative eller er stregen tæt på at ville blive positiv? Jeg oplevede her sidst en smule ÆL smerter i flere dage optil positiv ÆL test. Men kan være du har misset at den er blevet helt positiv ? For nogen er den det kun i få timer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en meget utydelig streg, men i følge anvisningen betyder dette neg.

Det er strimeltests jeg har brugt.

Ja kan selvfølgelig være, kan da håber det bare er det, eller at positiv test kommer en af de næste dage :)

post-2-044109700 1351544671_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg i sin tid blev gravid med Oskar testede jeg ÆL hver dag fra 7-20 dag og der var ikke noget, der så tæt på nærmede sig en positiv test - så jeg var noget nedtrykt og regnede intet med, så må sige det var en overraskelse, da G-teten var positiv :) Troede ikke jeg havde ægløsning.... Så jeg ville ikke miste modet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk at mandens sæd celler faktisk kan holde sig op til 4 dage inde i kvinden, så hvis det bliver hygget lidt i dagene op til og under og dagene efter æl så skulle det veer muligt at ramme rigtigt ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Anja99, jeg håber den bare er "forsinket" eller at jeg ikke kan teste den, og vi stadig har en chance :D

Attermann: Ja det er jo en fordel hvis nu den er smuttede mellem testene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå snuppede lige en ÆL-test igen i dag, og efterhånden sikker på vi har misset ÆL i denne omgang.

Kan håbe på den var der dagen før jeg begyndte at teste.

Men måske jeg så kan undgå at gå og håbe osv når vi nærmere os testdag, og ikke snydeteste :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER