Guest

Hvem føler du, at du kender du?

45 indlæg i dette emne

Ja hvem føler du, at du kender. Altså sådan kender rigtigt godt?

Jeg har nogle stykker herinde, som jeg virkelig føler, at jeg er kommet ret tæt ind på, om de så føler det samme, ja det er jo lige det... Men det kunne jo være spændende at se, om det er de samme, som også føler, at de kender mig... Eller om der er nogle herinde, som via al min snakken føler, at de kender mig :)

Men jeg kan bl.a. nævne:

Miss-Mathilde: hende har jeg mødt 2 gange i forbindelse med zillamøder, da vi begge skulle giftes, men jeg synes faktisk, at det er herinde, at jeg virkelig er kommet til at kende det smukke menneske, som er bag hendes profil og smukkke ydre.

Morspige: som jeg har snakket rigtig meget med, og som jeg nu er på facebook og sms med.

Girl next door: her er lidt et specielt kendskab, for så meget har vi egentlig ikke snakket sammen, men fordi hendes søster bor skråt overfor min mand og jeg, så har jeg et eller andet særligt forhold til hende.

Dorthe: som jeg her på det sidste har snakket rigtig meget med, og føler at hun virkelig har delt noget af hendes inderste med mig, hvilket virkelig giver et tillidsbånd af det største.

Mtune: som altid forsvare mig, når andre driller mig, når jeg er lidt for aktiv herind..

Jeg kunne faktisk nævne endnu flere, men det var starten fra mig... Håber ikke der er nogle, som føler sig oversete... Og glæder mig til at se, hvordan i andre ser på det...

Åhhh jeg har jo helt glemt:

Beem: som har nogle skønne drenge, og som er så sød og vil dele alle deres op og nedture med os.

Christina Nielsen: som har været i Indien, og det er blevet lidt vores fællesnævner, da vi jo gerne vil adoptere fra Indien...

Del dette indlæg

er der slet ikke nogle, som vil fortælle, hvem de synes de kender rigtig godt herinde??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personligt er jeg ikke så vild med det :) jeg kan sagtens nævne nogen jeg syntes jeg kender bedre end andre, men vil nødig træde nogen over tæerne hvis der feks. er en som mener hun kender mig og jeg ikke har samme opfattelse og jeg derved ikke nævner navnet.

i bund og grund syntes jeg indtil videre jeg har fået nogle dejlige svar/hjælp/respons af en masse skønne kvinder

Jeg ved godt ovenstående heller ikke er din intention, bare min rodede måde at skrive hvorfor jeg ikke har svaret i tråden :) :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personligt er jeg ikke så vild med det :) jeg kan sagtens nævne nogen jeg syntes jeg kender bedre end andre, men vil nødig træde nogen over tæerne hvis der feks. er en som mener hun kender mig og jeg ikke har samme opfattelse og jeg derved ikke nævner navnet.

i bund og grund syntes jeg indtil videre jeg har fået nogle dejlige svar/hjælp/respons af en masse skønne kvinder

Jeg ved godt ovenstående heller ikke er din intention, bare min rodede måde at skrive hvorfor jeg ikke har svaret i tråden :) :kram

Jeg har det lidt ligesom dig, kunne bare ikke finde ud af at formulere mig :blush

Så derfor har jeg også valgt ikke at svare :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil helst ikke skrive hvem jeg føler jeg kender og årsagen er, at jeg er bange for at glemme nogle og vil så nødigt støde nogen :)

Men er enig med prinsessemor, at jeg har fået nogle rigtig gode svar og jeg er slet ikke i tvivl om andet end, at det er nogle super søde piger der er herinde :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

det var også lidt min tanke inden, jeg oprettede tråden. Men tænkte så, at der er jo altid nogle, som man snakker mere med end andre, og nogle som man står lidt mere i samme situation som end andre.

Men tænker, at nogle også kan komme til at blive forundret over, at andre føler, at en anden de kender en godt :biglove

Og så tænkte jeg, at det evt kunne være med til at gøre, at man evt kom til at kende nogle andre herinde end, lige dem som man nu har meget kontakt med...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg "kender til" en del af dem der er kommet fra bryllupsklar. Men også stort set alle andre der er kommet fra BK/BX

Del dette indlæg

Annonce ♥

det var også lidt min tanke inden, jeg oprettede tråden. Men tænkte så, at der er jo altid nogle, som man snakker mere med end andre, og nogle som man står lidt mere i samme situation som end andre.

Men tænker, at nogle også kan komme til at blive forundret over, at andre føler, at en anden de kender en godt :biglove

Og så tænkte jeg, at det evt kunne være med til at gøre, at man evt kom til at kende nogle andre herinde end, lige dem som man nu har meget kontakt med...

Som jeg skrev vidste jeg godt du ikke mente det på den måde :) tror bare jeg er sådan meget anti klike agtig da jeg syntes der er meget af det i et andet forum :)

men ja der er jo altid nogen man har mere tilfælles med end andre , bla. grundet hvor man er i sit liv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg "kender til" en del af dem der er kommet fra bryllupsklar. Men også stort set alle andre der er kommet fra BK/BX

nu bliver jeg jo lidt nysgerrig, for jeg er en af dem, som også kommer fra bryllupsklar og hertil... Jeg var en af 2009-brudene, men som stadig hænger derinde engang imellem. Hvem er du derinde? og har jeg egentlig spurgt dig om det før??

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu bliver jeg jo lidt nysgerrig, for jeg er en af dem, som også kommer fra bryllupsklar og hertil... Jeg var en af 2009-brudene, men som stadig hænger derinde engang imellem. Hvem er du derinde? og har jeg egentlig spurgt dig om det før??

Ja det har du :) Pixie07 var jeg

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil slet ikke føle mig overset, da jeg er meget usynlig på dette forum. EN af grundene er netop klikedannelse.

Jeg synes, at der er en god personlig stemning mellem nogle enkelte herinde (de der er meget aktive) og det kan hurtigt blive dem, der vil blive nævnt igen og igen i denne tråd.

lidt rygklappende

Dette er ikke skrevet for at træde nogen over tæerne, men blot et andet blik på en tråd som denne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har du :) Pixie07 var jeg

Ah, du er Pixie! Så ved jeg da også hvem du er - hyggeligt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah, du er Pixie! Så ved jeg da også hvem du er - hyggeligt! :)

Jeps :) er godt nok ikke derinde længere, men var der da i forbindelse med planlægningen af brylluppet og et par måneder efter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det lige som dig, også derfor jeg vælger først at svare i denne tråd nu ;)

Kan slet ikke overskue de her tråde men hvem kender hvem. Jeg er super dårlig til at huske ting om folk, når jeg ikke har mødt dem irl ;) Det er kun få ting jeg husker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det lige som dig, også derfor jeg vælger først at svare i denne tråd nu ;)

Kan slet ikke overskue de her tråde men hvem kender hvem. Jeg er super dårlig til at huske ting om folk, når jeg ikke har mødt dem irl ;) Det er kun få ting jeg husker.

Kan ikke være mere enig med jer begge to

Og Vanni/Gitte det er ikke for at træde dig over tæerne at der blvier skevet sådan i din tråd, tag det ikke personligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke være mere enig med jer begge to

Og Vanni/Gitte det er ikke for at træde dig over tæerne at der blvier skevet sådan i din tråd, tag det ikke personligt

Nej der er slet slet ikke noget personligt i det :kram2 Det må du endelig ikke tro

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej der er slet slet ikke noget personligt i det :kram2 Det må du endelig ikke tro

Det håber jeg heller ikke hun tager det på den måde, men bare for at være sikker så vi ikke får dårlig karma :-)og det er jo det som er skønt med det her forum.

Selvom vi ikke er enig kan man godt skrive det på en pæn måde til hinanden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det håber jeg heller ikke hun tager det på den måde, men bare for at være sikker så vi ikke får dårlig karma :-)og det er jo det som er skønt med det her forum.

Selvom vi ikke er enig kan man godt skrive det på en pæn måde til hinanden

Det kan man nemlig :) Men desværre bliver det skrevende ord nogle gange misforstået :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan man nemlig :) Men desværre bliver det skrevende ord nogle gange misforstået :(

Jo jo det bliver der da, men så kan man undskylde eller forklarer sig mere uden at der skal være sure miner

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jo det bliver der da, men så kan man undskylde eller forklarer sig mere uden at der skal være sure miner

Det er rigtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Gitte, i lige måde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøser jeg tager det helt vild personligt, og føler mig totalt udenfor...

Nej det er gas... der skal altså mere til at fornærme mig....

Var der nogle som så x-factor igår

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøser jeg tager det helt vild personligt, og føler mig totalt udenfor...

Nej det er gas... der skal altså mere til at fornærme mig....

Var der nogle som så x-factor igår

Nå men så vil jeg da lige finde grænsen for hvor den går :lolhit :lolhit :lolhit

Ellers så regnede jeg da med du sagde det

Del dette indlæg

Annonce ♥

nope så ikke x-factor i går. Gider ikke se på ham blackman eller hvad han hedder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det heller ikke i går, men det var kun fordi jeg glemte det ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER