MacMus

Tænk på vi skal have forårsbabyer

11 indlæg i dette emne

Hvor meget har I tænkt over vi skal have forårsbabyer? :loveshower

Først havde jeg ikke tænkt så meget over årstiden, men da jeg begyndte at tænke over det, så er det jo sådan nogle sene forårs - tidlige sommerbabyer, som skal have en lille body på når vi triller rundt i det deeeejlige vejr med barnevognen. Man kan lære barnevognen at kende uden at skulle tvinge den gennem slud og snedriver osv osv.

Uh det bliver en skøn sommer der venter os og hvis den så ikke bliver drøn-varm, så er det bare dejligt :biglove

Har I tænkt noget med årstiden?

Del dette indlæg

Ork ja.. Vi har ligefrem planlagt efter den.. :whistling

Det bliver totalt fedt!! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket meget om at det var godt planlagt, selvom det ikke på den måde var planlagt ;)

Synes det er super dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at tænke på at vi heller ikke skal igennem en varm sommer som højgravide - det må da også være rimelig luksus hva?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at tænke på at vi heller ikke skal igennem en varm sommer som højgravide - det må da også være rimelig luksus hva?

JA TAK! Det skulle jeg med freya, og det var mega varmt.. pyyha... Medmindre det bliver en sommer, som den vi har haft i år, så er det jo intet problem... <_<

Forhåbentligt bliver det en hel fantastisk sommer! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork ja.. Vi har ligefrem planlagt efter den.. :whistling

Det bliver totalt fedt!! :D

Det samme her! Er selv januar barn og syntes bare at det var så øv at jeg tidligst ville begynde pb i juli for tidligst at få barn i april og var næsten ved at sige at hvis der ikke var gevinst inden december måtte vi vente til næste juli for ikke at få vinterbarn :lolhit

Og maj var bare absolut yndlingsmåneden, så du kan tro der er tænkt over det her! Manden synes jeg er tosset, men hey, fik det da lige som jeg ville have det! :P

Maj er bare den dejligste måned og ofte med godt vejr så jeg drømmer allerede om alle de dejlige børnefødselsdage som vil ske udenfor med mega picnic på græsset mens alle børnegæsterne løber rundt og de voksne hygger på tæpperne, helt uden snestorm og dermed manglende gæster :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et maj-barn. Det er sådan et der dufter af græs og har vind i håret.

Nu kommer jeg lige til at tænke på at igår sagde jeg til Nicklas at jeg havde fundet på et pigenavn jeg kan lide - Maja - og det var hans straks med på.

Jeg tænkte ikke lige på Maj-måned - Maja. Men jeg har før sagt jeg også kunne lide navnet Maj og Nicklas kan lide Fraja, så Maja er sådan en flot kombination af de to.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Totalt enig altså... Maj er bare en dejlig måned! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

jov, nok lidt mere end en lille body men jo det er da lidt nemmere end min december baby, damn det barn var godt pakket ind :)

Jeg syntes det er fedt med børnefødselsdage hvor de kan lege ude!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle af jer rammer måske endda juni ;) jeg er selv fra starten af juni, det har været dejligt...undtagen dengang hvor jeg var til eksamen på min fødselsdag :rolleyes til gengæld var vejret fantastisk.

Ja sådan en højgravid, tuuung mave og masser af vand i benene, det giver ren elefant, så det slipper I da for henover sommeren :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nååe ja også børnefødselsdagene, det bliver super med maj fødselsdagsfester...og helst ikke for tidlige eksamener :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER