Oprettet October 22, 2012 Hej alle på babyklar :) Jeg er 22 år (bliver 23 i december) og bor sammen med min dejlige kæreste og vores lille chihuahua hvalp. Vi blev i januar enige om, at nu ville vi prøve at blive gravide men det er desværre ikke så nemt som jeg havde håbet :( Der har været en masse personlige ting, blandt andet fik min søster konstateret kræft, hvilket har taget hårdt på mig og endte også med at tabe mig 10 kilo på halvanden måned (jeg er meget slank i forvejen, så vægttabet har nok heller ikke gjort det bedre, efter jeg har smidt p-pillerne har min mens ikke været regelmæssig, nogle gange er der gået 3-4 måneder før den er kommet igen.. Jeg ville egentlig bare vide om der er andre der har oplevet noget af det samme?? og eventuelt hvad der er blevet gjort? Knus Mette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Først og fremmest, hvor dejligt at I har taget beslutningen om at prøve at blive forældre!! :) Tillykke med det. Jeg tror bare, at du skal forsøge at give din krop tid; tid til at komme fysisk ovenpå igen efter det med din søster, som uden tvivl har taget rigtig hårdt på dig. Og tid til at vænne sig til, at den ikke længere påvirkes af hormoner fra p-pillerne. Det kan godt vare et godt stykke tid, inden din cyklus bliver normal igen. Men jeg krydser fingre for jer - mon ikke den snart er der? :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 Velkommen til :) Jeg har også tit hørt om at kroppen kan være længe om at komme igang med ordentlig cyklus igen - men at du nok mest er påvirket af stress både psykisk og din krop bliver stresset af at blive for tynd. I naturen vil dyr også udsætte deres brunster hvis de bliver for tynde, da der skal være mad nok til at fosteret kan vokse. Så mit råd til dig er for det første at spise fornuftigt - det ville da være en god ide at snakke med din læge og evt. få en kostplan i første omgang og se om ikke din cyklus stabiliserer sig. Hvis ikke kan du vel sagtens blive undersøgt for hvad det er der driller. Men rigtig meget held og lykke :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites