betina88

voksi ? duniduo? eller andet lignende kørepose???

12 indlæg i dette emne

hej...

vi har lånt os en meget slidt slee bee(som kun har været brugt til 1 barn men er MEGET fnulret og slidt/i stykker i lukningen) ... men vi synes at vi gerne vil have vores egen og er kommet lidt i tvivl om hvilken vi skal vælge, om vi skal vælge den rigtige voksi, duniduo eller en af de mange andre der er på markedet... så tænkte jeg at alle i kloge herinde ku komme med nogle forslag, og gerne for og imod de forskellige modeller... :rolleyes

håber i kan hjælpe...

Del dette indlæg

Jeg ELSKER vores voksi, så den kan jeg i hvert fald varmt anbefale :loveshower

Men uden at have erfaringer med den, så kunne jeg måske godt være fristet at at råde jer til at købe en DuniDuo i uld. Som jeg har forstået, så er den lige så god som voksi, og bærepladen dertil kan vist holde til flere kg (jeg mener, at det er 9 kg til voksi og 12 til duniduo) og så er duniduo billigere. :)

Men jeg ville helt klart vælge en pose med uld, hvis det var mig :) Det er bare fantastisk til at holde de små lune, men ikke svedige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

er der uld i en voksi også???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja.. Voksi er en uldpose :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Basson har også lavet en tro kopi af den originale

Min Basson skal til og igang til 3 barn og er stadig ligeså pæn som ny ;)

( får ofte på tilbud til 800 i børnebiksen )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lige i tanke om at slee bee vel ikke er vand tæt ( den ser ikke sådan ud når jeg har set den i reklamerne )

Basson er vandskyende ( hedder det ikke det ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en uld-DuniDuo og vi har været glade for den. Nu er Anna 10mdr - vi har taget pladen ud og hun sover pt. ude i barnevognen i den, kun med body, bluse og hue og er dejlig varm, når hun kommer ind. Jeg har vasket betrækket et par gange og luftet dynen og den er dejlig nem at skille ad og samle igen. Den fås tit på tilbud på nettet til 999,- :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Karla putter lige nu rigtig godt i sin voksi :7himmel. Den er virkelig lækker, og så fik vi den til 500 kr brugt :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej slee been er ikke vandskydende... og det synes jeg er lidt træls... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

så blev der investeret i en voksi heroppe i det svenske.. til 1600 inkl. bæreplade... :loveshower glæder mig til at komme til dk og få den pakket ud

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej slee been er ikke vandskydende... og det synes jeg er lidt træls... <_<

Er det ikk ligegyldigt?

Jeg har en slee bee, men den er aldrig med ude i regnen. I barnevognen er den jo dækket til, når man putter barnevogns-dækkenet på.

Så kan ikk rigtig se problemet, men det er nok fordi at jeg ikk går med selve slee bee'en.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig brugt overstykket ril barnevognen når ungerne har været meget ældre en 1,5 og i klapvognen har jeg også brugt min Basson pose og der har jeg været rigtig glad for at den ikke sugede vand til sig

Selvfølgelig kan den ikke klare en stor byge men støv regn og en doven mor der ikke lige gad finde regnslaget frem for et par min i støv regn eller små byge det har den nemt kunne klare

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER