Guest

Majsens nye livsstil: - ny start sagde kroppen!!!

316 indlæg i dette emne

Nu har jeg besluttet at droppe de der 30 Day Challenges og i stedet tage 7 minuts.

MEN jeg tager sit ups fra 30 Day Challenge.

Min ryg er skidt og knæet lige så og så kommer 7 minuts bare hele vejen rundt.

Der er dog 2 øvelser jeg skifter ud med ryg øvelser, det mangler, og min ryg har brug for at blive styrket på den sunde måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er alt gået lidt i stå!!! Vægten hverken stiger eller falder, men ligger stabil på 63,? Det er fint, jeg gør ikke rigtig nok, alle tiltag er gået fløjten pg slik trangen har overtaget. Den kamp orker jeg ikke lige nu, men jeg modererer det.

Det er et par dage siden jeg tog 7 minuts workout, faktisk en uge :( men VIL igang igen. Den lille ting er bare nok for at min krop får det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STARTER OP IGEN!!!!

Nu er jeg der hvor jeg ikke nødvendigvis er klar til at gøre noget, men der hvor jeg er klar til at sætte et udgangspunkt og lave en plan!

Ny Start vægt: 64,4

Mål: 63,5

Faktisk ikke det dummeste udgangspunkt efter en uge på langs! Og med væske indtag flere gange i løbet af natten (lige knap 0,5 l i alt).

Motion er jo så ret udelukket lige nu pga lav blodprocent men kosten kan vi arbejde på. Planen er faktisk "bare" at skære ned på kulhydrater og Skrue op for proteiner og fedt! Min krop har, lige meget hvad, brug for energi så fedt er ikke dumt!!!

I dag bliver det ikke, men inden ugen er omme håber jeg det er i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper alt hvad jeg kan :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper alt hvad jeg kan :glad

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger - er åbenbart på effektiv slankekur for tiden: 63,5 kg :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt Maja! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha sejt vil jeg nok ikke betegne det som! Nok nærmere mangel på appetit, motion og blod :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stadig sejt at vægten går den rigtige vej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der stopper nok brat når jeg får det bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon dog? du er jo allerede godt i gang med planlægning af kost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det her vægt tab er bare ikke lige 1 prioritet for tiden :( mega dårlig samvittighed overfor mig selv! Men jeg kan simpelthen ikke hive mig op - kroppen fungerer stadig overhovedet ikke og hjernen prioriterer anderledes end sund mad :( den HIGER hurtig energi = kulhydrater og jeg kører bare på overlevelses mode!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det her vægt tab er bare ikke lige 1 prioritet for tiden :( mega dårlig samvittighed overfor mig selv! Men jeg kan simpelthen ikke hive mig op - kroppen fungerer stadig overhovedet ikke og hjernen prioriterer anderledes end sund mad :( den HIGER hurtig energi = kulhydrater og jeg kører bare på overlevelses mode!!!

Hvis jeg var dig, ville jeg komme 110% op af hullet og have energien op igen, før jeg ville tænke på kost og vægttab! :kram2

En ting ad gangen søde du! tror det er vejen frem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, ville jeg komme 110% op af hullet og have energien op igen, før jeg ville tænke på kost og vægttab! :kram2

En ting ad gangen søde du! tror det er vejen frem :kiss

Tak :kiss jeg tror også det er vejen frem! Jeg er bare bange for at det giver lidt ekstra på side benene :( men det er jo så en forholdsvis nem kamp at vinde eftersom det bare kræver en ændring i kost og motion. Motionen kommer så småt helt af sig selv med de 4-6 km jeg cykler om dagen + arbejde! Det er motion jeg ikke KAN undgå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det her vægt tab er bare ikke lige 1 prioritet for tiden :( mega dårlig samvittighed overfor mig selv! Men jeg kan simpelthen ikke hive mig op - kroppen fungerer stadig overhovedet ikke og hjernen prioriterer anderledes end sund mad :( den HIGER hurtig energi = kulhydrater og jeg kører bare på overlevelses mode!!!

:ditto Pizzamanden er på vej hjem til mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Pizzamanden er på vej hjem til mig :(

Åh I Wish!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det op på hesten igen!

Startvægt 4/10: 66 kg

Mål 12/12: 63 kg

Kamp plan:

3x 30 Day Challenge

Power hold hver onsdag

Cykle til og fra arbejde

Fitbit armbånd tages i brug igen

Gåture på 5+ km når det kan lade sig gøre.

Kost Challenge:

Ingen slik

Ingen chips

Madplan med grønt fokus

300g frugt og grønt HVER dag på madpakke.

Status i dag:

2 sygedage har spændt ben :( 3 dage uden Challenges imorgen er der ingen undskyldninger i verden der kan retfærdigøre ikke at komme op på hesten igen.

Vægten sagde i dag 65,8 kg

Kost Challenge træder i kraft på tirsdag - vælger at få en ting op at køre først.

MEN jeg har allerede skåret lidt ned på usundheder og op for sundheder - med motionen forsvinder lysten til at proppe fjæset med sukker!

På onsdag er der ikke noget power hold pga ferie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det op på hesten igen!

Startvægt 4/10: 66 kg

Mål 12/12: 63 kg

Kamp plan:

3x 30 Day Challenge

Power hold hver onsdag

Cykle til og fra arbejde

Fitbit armbånd tages i brug igen

Gåture på 5+ km når det kan lade sig gøre.

Kost Challenge:

Ingen slik

Ingen chips

Madplan med grønt fokus

300g frugt og grønt HVER dag på madpakke.

Status i dag:

2 sygedage har spændt ben :( 3 dage uden Challenges imorgen er der ingen undskyldninger i verden der kan retfærdigøre ikke at komme op på hesten igen.

Vægten sagde i dag 65,8 kg

Kost Challenge træder i kraft på tirsdag - vælger at få en ting op at køre først.

MEN jeg har allerede skåret lidt ned på usundheder og op for sundheder - med motionen forsvinder lysten til at proppe fjæset med sukker!

På onsdag er der ikke noget power hold pga ferie!

Masser af hep herfra, det lyder som en rigtig god plan du har lagt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af hep herfra, det lyder som en rigtig god plan du har lagt!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

BAAAAAH det kører bare ikke :prik

Jeg holder mig under 66 men også kun lige! Jeg er ikke stolt af mig selv :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så Maja, jeg ved du har det i dig  :kiss Ikke slå dig selv i hovedet over fortiden (også den i går), kun slå dig selv i hovedet FØR du åbner munden for noget du i virkeligheden ikke vil have indenbords. Fokuser på det du gerne vil opnå og det du gerne vil spise og gøre. Og smil!  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er ikke en kamp dag! Måske imorgen!

Men tak søde! Det er jo noget jeg gerne vil gøre for mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NY START!

Jeg aner ikke hvad vægten siger, min vægt er i en kasse et sted, og lige nu er det slet ikke mit fokus! Kosten har de sidste 4 uger været en kombination af "alt godt fra frysere" (også de knap så sunde ting), "energi skud" (i form af slik og kage) og hurtig mad!

Jeg har ikke rørt mig på den sportslige måde men jeg har da svedt tran i perioder både stress sved og op og ned af stiger, løfte tunge kasser m.m.

Alt sejler lige nu og jeg skal simpelthen have fundet en hel ny rutine, en helt ny måde at have hverdag på! Så hvorfor ikke få det bedste ud af det og indføre de sunde rutiner igen?

Igår stod min sukker junkie krop og cravede en lækker fed chokolade Donut og den røg også i kurven! Men seje mig (der stadig bor herinde i den skal af overlevelses instinkt foret med et lag kaos, stress og sorg jeg har fået opbygget de sidste mange mange mdr.) fik lige gjort væsen af sig og da jeg nåede køledisken vendte jeg om og lagde den store lækre fede chokolade Donut og lækre scone tilbage. Jeg havde slet ikke gjort mig den tanke at NU var nu at jeg tog mig sammen, jeg gjorde det bare!!!!Og nu er jeg startet! Hver dag der er god på sundheds fronten er et plus på energi fronten, Maja fronten!

Så nu er det simpelthen at indføre grønt og lidt frugt der er projektet!

Jeg tager mine tilskud og så må vi se hvornår kroppen og hovedet bliver enige om at gåture i den lækre skov er en god ide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER