Guest LilleMig

WOW det er sært :O)

18 indlæg i dette emne

At der er SÅ stille herinde, det er man jo ikke vant til :)

Håber i alle hygger jer derude :kram

Del dette indlæg

Og jeg er stadig alene oh oh så alene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg her :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha ha ja som du kan læse i tråden "kom i godt ind i det nye år" så hyggede jeg mig med mandens kammerat i aftes, da manden var gået kold kl 17.30...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er her også og manden og hans far er igang med vores radiatorer ovenpå :8:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også tilbage nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg også til igen, lige ind til jeg skvatter i søvn :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

;) Det er jo ikke nemt når man pludselig sidder og drikker med en 15 og 18 årig pige ;) SÅÅÅ trækker det tænder ud.. LOL

Del dette indlæg

Annonce ♥

;) Det er jo ikke nemt når man pludselig sidder og drikker med en 15 og 18 årig pige ;) SÅÅÅ trækker det tænder ud.. LOL

Nej så kan man mærke man er blevet ældre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker også på om det måske var vores sidste nytår med Cecilie... Hun er 12 i år, næste år er hun hos hendes mor, og derefter er hun 14... Er det ikke deromkring man begynder at holde nytår med vennerne? Eller kan vi være heldige at have hende en gang mere?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker også på om det måske var vores sidste nytår med Cecilie... Hun er 12 i år, næste år er hun hos hendes mor, og derefter er hun 14... Er det ikke deromkring man begynder at holde nytår med vennerne? Eller kan vi være heldige at have hende en gang mere?

Var hun min datter, så holdte hun også nytår med os, når hun var 14 år ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan kun sige ud fra mig selv. Jeg var 15, da jeg begyndt at feste nytårsaften, indtil da så stod den på nytårsløjer med vennerne, hvor vi var ude hele aftnen, dog med nogle aftalte tidspunkter hjemme, hvor man lige var og runde for at vise, at man havde det godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej så kan man mærke man er blevet ældre ;)

<_< Øhmm ja..

Del dette indlæg

Annonce ♥

<_< Øhmm ja..

:D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er her fysisk. Jeg er bare så smadret i dag. Ikke pga. druk, men fordi jeg ikke har sovet i 2 dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er her fysisk. Jeg er bare så smadret i dag. Ikke pga. druk, men fordi jeg ikke har sovet i 2 dage

Håber du får noget søvn i aften :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du får noget søvn i aften :)

Tak :) Det håber jeg også der er gæster i morgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var hun min datter, så holdte hun også nytår med os, når hun var 14 år ;)

Det tror jeg også hun gør, men man ved jo aldrig... Hun er allerede MEGET sammen med veninderne i hverdagene og de weekender hvor hun ikke er hos os, så tror hurtigt hun får et ønske om at holde nytår med dem...

jeg kan kun sige ud fra mig selv. Jeg var 15, da jeg begyndt at feste nytårsaften, indtil da så stod den på nytårsløjer med vennerne, hvor vi var ude hele aftnen, dog med nogle aftalte tidspunkter hjemme, hvor man lige var og runde for at vise, at man havde det godt

Jeg mener også jeg var 15 første gang jeg holdt nytår med vennerne... Så vi satser på vi får et nytår mere med hende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER