hmm_crush

Privat fertilitetsklinik

8 indlæg i dette emne

Det koster 39.000 kr for 3 forsøg på en privat klinik - jeg kom så til at tænke på; hvad nu hvis det lykkedes i første forsøg(et forsøg koster 21.000 kr), er resten af pengene så spildt eller får man dem igen? Nogle der ved det?

Del dette indlæg

Jeg mener at de er spildt, men hæng mig ikk op i det for har ikk erfaring med privat klinikker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også hørt, at de er spildt, men ved det ikke sikkert, da jeg heller ikke har erfaring med privatklinikker. I det offentlige havde de været spildt... Hmm, gad vide, om det betyder noget, når man står med en positiv test :loveshower :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ku jo være at man måtte gemme de resterende penge til barn nummer 3?! Men det er måske kun æggene der bliver til overs man gemmer/fryser ned...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm. Spildt et de jo ikke da du så har fået en baby?!

Men ja man kan vælge og købe et forsøg. Eller en pakke med 3.

Der kan læses kontrakt regler på klinikkens hjemmeside.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej spildt er også et forkert ord for vi vil jo bare være ovenud lykkelige for at være blevet forældre igen. Det er nu også bare tanken om at skal igennem det hele igen med undersøgelser,scanninger, hormonbehandling, udtagning, opsætning og ventetiden... Det er utrolig hårdt psykisk... Mange tanker flyver igennem ens hoved..... Men tanken om at blive mor igen, opvejer det hele....

Del dette indlæg

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt op til den enkelte klinik at vurderer :) Nogle steder giver de penge retur, men andre steder er de "spildt" ..

Vi valgte i sin tid, at købe et forsøg ad gangen, netop for at undgå den situation..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER