Oprettet October 20, 2012 Hej tøser Hvilken graviditetstest vil i forslå og hvor har i købt den og for ca hvor meget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 jeg bestilte nogle fra Ebay til ca 1 kr. stk, og de virkede helt efter bogen. Til gengæld har jeg 2 gange oplevet falsk postiv (skyggestreg - men den var der) med Valmed fra netto<_< Jeg var også super tilfreds med den digitale fra clearblue. Der er ingen fortolkning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Jeg har brugt valmed teste og været tilfreds. 40 kr i netto og kiwi og hvis man vil betale lidt mere for dem kan man gå i Føtex. Jeg har også prøvet strimmelteste fra baby or not. 5 for 45 og ingen fragt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 jeg bestilte nogle fra Ebay til ca 1 kr. stk, og de virkede helt efter bogen. Til gengæld har jeg 2 gange oplevet falsk postiv (skyggestreg - men den var der) med Valmed fra netto<_< Jeg var også super tilfreds med den digitale fra clearblue. Der er ingen fortolkning :) Jeg har altid brugt billig-teste.dk og deres strimmelteste. Jeg har ikke hørt om nogen som har fået et forkert resultat med dem - men mange har kunne teste positivt med dem ret tidligt. Og så er de billige og der er hurtig leveringstid! Jeg har brugt valmed teste og været tilfreds. 40 kr i netto og kiwi og hvis man vil betale lidt mere for dem kan man gå i Føtex. Jeg har også prøvet strimmelteste fra baby or not. 5 for 45 og ingen fragt :) Tusin tak har ikke helt fundet ud af hvilken jeg skal købe endnu. Hvis der er flere der har nogle de vil fortælle om så vil jeg blive glad:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Jeg køber på billig-teste.dk super god service, selv i weekenden sender de så man ofte har det mandag !! Jeg bruger strimmel test og clear blue... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Jeg køber på billig-teste.dk super god service, selv i weekenden sender de så man ofte har det mandag !! Jeg bruger strimmel test og clear blue... Det kalder jeg service Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Ja har oplevet jeg har bestilt søndag og så får jeg dem mandag ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Ja har oplevet jeg har bestilt søndag og så får jeg dem mandag ! Det er imponerende! Og er total stolt har fundet ud af hvordan man quoter på iPhone Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 jeg bruger også billige-teste.dk der er ALTID hurtig service. Jeg bruger strimmeltestene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites