Oprettet October 20, 2012 Jeg har lige været i Kiwi hvor jeg fandt en mam julesut 6+ den var rød med en julemand på, i Kvickly fandt jeg her den anden dag et sæt med 3 mam-sutter hvoraf den ene var rød med en kagemand og candy canes som sagtens kunne gå for at være en julesut MEN de var også 6+ - det tætteste jeg er kommet på en mam julesut 0-6 mdr er den der lille nisse med en orange hue - og den er altså bare ikke NÆR så køn - nogen der kan hjælpe? Jeg har sågar forsøgt mig med deres egen hjemmeside, men der var der INGEN julesutter! Syntes det kunne være rigtig hyggeligt hvis hun i december havde en julesut! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Her er nogle med juletekst. Kan dog ikke lige se str :unsure Zazzle.com har en hel del med julemotiv, men det er en engelsk side - Link Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Det var nu mest mam sutter jeg gerne vil have - men kigger lige på dem måske de kan bruges alligevel :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Jeg har lige købt en tre stks i SuperBest, hvor den ene er et julemotiv. Rød med en peberkagemand på, mener jeg, og i en af de andre pakker var der en med en sukkerstang. De andre 2 sutter i pakken var almindelige motiver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2012 Jeg har lige købt en tre stks i SuperBest, hvor den ene er et julemotiv. Rød med en peberkagemand på, mener jeg, og i en af de andre pakker var der en med en sukkerstang. De andre 2 sutter i pakken var almindelige motiver. Er det 0-6 mdr eller er det 6+ for jeg har nemlig godt set den med 3 stk i som du beskriver, men det var 6+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 Arg, så læste jeg ikke helt hvad du skrev... Det er 6 måneders, men sybtes altså også de var i 0-6 måneders pakkerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2012 Jeg må kigge videre - har købt en rød sut med et rensdyr der er 6+ så håber jeg at jeg når at finde de små, for så kan jeg gemme den til næste år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2012 Jeg tror desværre ikke de findes. Når man på deres hjemmeside kun kan finde julesutter, der er 6+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2012 Jeg kunne nu ikke engang finde julesutter derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2012 Jeg kunne nu ikke engang finde julesutter derinde De findes i deres engelske shop(uk), men ved ikke om de sender til udlandet http://www.mambaby.com/uk/about-mam/mam-uk/mam-uk-special-collections/mam-christmas-6m-soothers-26223-uk.html Del dette indlæg Link to post Share on other sites