Guest

mam julesut 0-6 mdr

10 indlæg i dette emne

Jeg har lige været i Kiwi hvor jeg fandt en mam julesut 6+ den var rød med en julemand på, i Kvickly fandt jeg her den anden dag et sæt med 3 mam-sutter hvoraf den ene var rød med en kagemand og candy canes som sagtens kunne gå for at være en julesut MEN de var også 6+ - det tætteste jeg er kommet på en mam julesut 0-6 mdr er den der lille nisse med en orange hue - og den er altså bare ikke NÆR så køn - nogen der kan hjælpe?

Jeg har sågar forsøgt mig med deres egen hjemmeside, men der var der INGEN julesutter!

Syntes det kunne være rigtig hyggeligt hvis hun i december havde en julesut!

Del dette indlæg

Her er nogle med juletekst. Kan dog ikke lige se str :unsure

Zazzle.com har en hel del med julemotiv, men det er en engelsk side - Link

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var nu mest mam sutter jeg gerne vil have - men kigger lige på dem måske de kan bruges alligevel :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt en tre stks i SuperBest, hvor den ene er et julemotiv. Rød med en peberkagemand på, mener jeg, og i en af de andre pakker var der en med en sukkerstang. De andre 2 sutter i pakken var almindelige motiver.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt en tre stks i SuperBest, hvor den ene er et julemotiv. Rød med en peberkagemand på, mener jeg, og i en af de andre pakker var der en med en sukkerstang. De andre 2 sutter i pakken var almindelige motiver.

Er det 0-6 mdr eller er det 6+ for jeg har nemlig godt set den med 3 stk i som du beskriver, men det var 6+

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arg, så læste jeg ikke helt hvad du skrev... Det er 6 måneders, men sybtes altså også de var i 0-6 måneders pakkerne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må kigge videre - har købt en rød sut med et rensdyr der er 6+ så håber jeg at jeg når at finde de små, for så kan jeg gemme den til næste år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror desværre ikke de findes.

Når man på deres hjemmeside kun kan finde julesutter, der er 6+

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne nu ikke engang finde julesutter derinde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in