Oprettet December 31, 2010 Min søn venter på en pakke med posten og vil gerne ud at tjekke postkassen, så han spørger mig: Mor kan vi ikke gå ud og tjekke postkassen nu Nej siger jeg, jeg har ikke noget tøj på (har lige været i bad) Nedslået går han herfra og fremstammer at han ikke forstår hvad jeg siger fordi jeg taler Engelsk Jeg beder ham komme hen til mig igen og siger: Det jeg sagde var at hvis jeg går udenfor uden tøj på så fryser jeg. Så siger han: NU snakker du Engelsk igen :lolhit :lolhit (monstro drengen ikke vil høre det jeg siger) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 :lol :lol :lol Skøre unge :lol :lol :lol Selektiv hørelse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 :haha :haha :haha :haha :haha :haha Nej tror heller ikke han vil høre hvad du siger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 :haha :haha Det er da vidst klart selektiv hørelse :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 :lolhit f.ck en fed kommentar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Tak piger :) Det er en begge kvik dreng jeg har. Del dette indlæg Link to post Share on other sites