Anja99

Jeg gjorde noget vildt ... og så er man igang :)

13 indlæg i dette emne

Nu har jeg så lige gjort noget vildt...

Jeg gik lige på toilettet og hev sgu selv min kobberspiral ud :-P

Jeg blev utålmodig... kunne først få tid i slutningen af næste uge til at få pillet spiralen ud hos lægen og så må man jo tage sagen i egen hånd. Det skal lige siges, at jeg intet kunne mærke og havde der været det mindste modstand havde jeg naturligvis ikke gjort det...

Så det bliver lidt spændende! Har altid haft meget regelmæssig menstruation og derfor burde jeg have ÆL her i weekenden - men gad vide om kobberet hurtigt er ude af kroppen, så graviditet kan være mulig allerede i denne cyklus - nogen der har erfaringer?

Om ikke andet så er det da sjovere at have forventningens glæde i denne cyklus også i stedet for at skulle vente en hel måned mere

Ih selvom det nu er knap 5 år siden jeg sad i denne situation sidst kan jeg jo huske det så tydeligt :) Det er bare så hyggeligt!

Så hej med jer - håber at lære mange af jer at kende :loveshower

Del dette indlæg

Velkommen til!

Vildt du selv kunne rive den ud! Ved ikke ret om kobberspiraler men synes det lyder vildt! Held og lykke med projekt baby :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :)

Jeg læste bare om en, der havde gjort det selv og tænkte at det måtte jeg da prøve :rolleyes

Der var ingen modstand og kunne ikke mærkes - det er vel det samme som lægen bare gør. Hehe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til, det lyder lidt vildt det du har gjort :goodluck men held og lykke med at blive gravid :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg pillede min p-stav ud selv

p-stav som i sådan en under huden? DET lyder så vildt ;) Hvordan kunne det lade sig gøre?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det bliver lidt spændende! Har altid haft meget regelmæssig menstruation og derfor burde jeg have ÆL her i weekenden - men gad vide om kobberet hurtigt er ude af kroppen, så graviditet kan være mulig allerede i denne cyklus - nogen der har erfaringer?

Sådan, du har da taget sagen i egen hånd!

Der er ikke noget "kobber i kroppen" når spiralen er fjernet - den frigiver ikke noget ligesom hormonspiralen. Så, du burde være helt klar til PB :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

p-stav som i sådan en under huden? DET lyder så vildt ;) Hvordan kunne det lade sig gøre?

jamen den sad som en helt stor bums også tog jeg en kniv og skar et lille hul og pressede på den og vupti så var den ude :badgirl min læge havede først tid til at fjerne den næste år i marts :rolleyes så her har vi været i gang med PB siden september :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan, du har da taget sagen i egen hånd!

Der er ikke noget "kobber i kroppen" når spiralen er fjernet - den frigiver ikke noget ligesom hormonspiralen. Så, du burde være helt klar til PB :goodluck

Nå jamen det lyder jo godt :) Så krydser jeg mine fingre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen den sad som en helt stor bums også tog jeg en kniv og skar et lille hul og pressede på den og vupti så var den ude :badgirl min læge havede først tid til at fjerne den næste år i marts :rolleyes så her har vi været i gang med PB siden september :balloon

Ej det lyder stadig vildt - men alligevel som om din krop har reageret på den og i forvejen var igang med at udstøde den. Meeeen det havde jeg nu ikke turdet ;-)

Held og lykke med PB :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sejt at du selv gjorde det :balloon

Jeg tog også selv min ud tilbage i påsken - og pletblødte kun meget lidt.

Jeg blev gravid i 2. cyklus derefter, så det kan godt gå stærkt.

Held og lykke med projektet :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt at du selv gjorde det :balloon

Jeg tog også selv min ud tilbage i påsken - og pletblødte kun meget lidt.

Jeg blev gravid i 2. cyklus derefter, så det kan godt gå stærkt.

Held og lykke med projektet :balloons

Hihi spændende :) Held og lykke med din allerede stooore baby :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER