Guest

Skemad - Hvad og hvordan?

4 indlæg i dette emne

Lina får stadig babs til morgenmad, da jeg synes det er nemmest bare at amme når jeg ikke er helt vågen :-P

Men når hun får skemad 2-3 gange dagligt så vil hun som regel ikke spise andet end hjemmelavet majs-, ris- eller boghvedegrød (lavet på udmalket MM)

I købeglas kan jeg få hende til at spise de varianter hvor det er frugt med ris, spelt eller fuldkorn.

Jeg kan simpelthen ikke få hende til at spise noget med kød eller kartoffelmos - det ryger op igen, eller bliver kun til få skefulde.

Nogen der har nogle gode råd til at få det til at fungere?

Når jeg læser på glassene står der nemlig at det kun er mellemmåltid eller dessert, og hun spiser max et halvt glas pr måltid før hun bliver sur og hellere vil have babs, så hun må jo mangle noget der mætter bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er på fra mobilen, så kan ikke lige se hvor gammel hun er. Men min søn gjorde det samme, da jeg startede med kød, da han var 6 mdr.

Hvis hun kaster op, så er hun ikke klar til det endnu. Hold en lille pause og prøv så igen :) Sørg for at blende kødet i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak LilleMi, hun er fra 31/3- så 6½mnd; men rart at dit råd er det jeg selv havde tænkt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER