Little Angels <3

Følg en gravid mave.. :D

26 indlæg i dette emne

Så! Jeg synes bare det kunne være super sjovt, hvis vi oprettede en tråd, hvor man som start lavede en opdatering med et billede, startvægt osv (hvis man kender den), ellers bare fra den dag man starter, og så hver uge eller måned opdatere den samme kommentar man lavede fra start, så alle ens billeder er i samme kommentar.. Så kan vi ligesom følge hinanden lidt.. Det kunne være lidt sjovt synes jeg..

Jeg har indtil nu lagt billederne ind i min egen graviditetstråd, men hvorfor ikke lave en fælles? :loveshower

Jeg gemmer min billeder med en overskrift som fortæller hvor langt jeg er henne, på det givne billede.. Så hvis man holder musen hen over billedet, så fortæller den hvor langt jeg er på billedet.. :)

Lige en tilføjelse.. :)

TIL ALLE.. Jeg tænker lidt, at dette ikke skal være en lang kommentartråd, men som overskriften beskriver en tråd, hvor man kan følge maverne i deres udvikling.. Tænker lidt, at vi kan oprette en tråd som hedder: Status over forløbet, og så kan man ligeledes smide kommentarer, som relaterer til denne tråd? Bare så det ikke bliver overfyldt med kommentarer herinde..

Når man så senere hen kan tilføje billeder m.m. til tråden, så kan man jo redigere det indlæg, man allerede har lavet her idag, og så simpelthen slette det gamle indhold, for så at tilføje billederne osv..? Er det en plan? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jette.

Startvægt 74,5.

Start uge 5.

Opdateret d 29/10 - 12

Da der ikke var plads til mere i denne besvarelse, er der lavet endnu et indlæg med fortsættelse fra 9+2

post-5706-094754700 1350467621_thumb.jpg

post-5706-077419900 1350467626_thumb.jpg

post-5706-010125200 1350467632_thumb.jpg

post-5706-064130900 1350467637_thumb.jpg

post-5706-024417300 1350850480_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en god ide, men kan ikke lige finde ud af det med datoerne på billederne? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du? Altså at gemme dem, så de hedder datoen? Altså.. Jeg gemmer dem på min computer, og omdøber dem, så de hedder den rigtige dato.. Og når jeg så oploader dem hertil, så hedder de automatisk det, og det vises derved, når man på sin computer holder musen over billedet, uden at trykke på det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj hvor fet I også har mave på og det ikke kun er mig, syntes jeg er stooor allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Men jeg er sikker på, at det går stærkt med maven, når det er anden gang.. Det var meget hurtigt tydeligt for mit vedkommende, så blev selv en smule chokeret.. Men det giver genklang over alt, at anden gang betyder mave på hurtigere.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så lige tilføje at min mave også buler og er førstegangs fødende! :blush

Jeg skal nok smide et billede ind, men har kun billeder hvor jeg står halv nøgen, det er lige for privat.

Jeg kan godt passe mit tøj, men det er ukomfortabelt, og det gør ondt at have jeans på, får ondt i maven af det, og mine leggins fra pieces er blevet for stramme på maven :oops

Har ikke taget på i kilo og det er ikke topmaven der stikker ud, det er længere nede, fra skambenet og op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Athene11.. Dejligt.. Jeg synes hvert fald det er skønt, at det viser sig.. :) og helt okay med at billederne første kommer senere.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nu på banen alle i dejlig quinder.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker intet med min mave endnu, så jeg venter lige med at lægge billeder ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder på endnu!! Min mave er vokset en del:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sket en smule her, men jeg har ikke overskud til andet ind at holde mad inden bords

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder på endnu!! Min mave er vokset en del:-)

Der er en forklaring på at lægge billeder op i "status over forløbet" tråden.. :) ellers så skriv lige helt konkret hvad det er som glipper.. :) Så skal jeg gerne hjælpe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er sket en smule her, men jeg har ikke overskud til andet ind at holde mad inden bords

Årh hvor surt.. :( Håber dte snart bliver bedre! Synes du skal overveje akupunktur, hvis det ikke allerede er afprøvet, for det virker altså! Er henvist til gratis behandling på sygehuset fra lægen, og efter 2. behandling er der sket underværker!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor surt.. :( Håber dte snart bliver bedre! Synes du skal overveje akupunktur, hvis det ikke allerede er afprøvet, for det virker altså! Er henvist til gratis behandling på sygehuset fra lægen, og efter 2. behandling er der sket underværker!!!

Jeg har hamrende nåleskræk så det får du mig ikke til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hamrende nåleskræk så det får du mig ikke til :)

I see... Var også bare en ide.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortsættelse.

Opdateret den 29/10-12

post-5706-076762800 1351535331_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18+3

kf9Nv.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18+3

kf9Nv.jpg

Ej hvor er en sød.. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fin du er Binser :)

Min kæreste tog det første af mig i søndags da jeg var 20+1, men vores computer er desværre brændt sammen - så nu er det strandet på kameraet :(

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger.

Jeg syntes godt nok den er stor og tung at gå rundt med, og igår gik manden ind i mig 2 gange :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh.. din stakkel.. men jeg synes du ser rigtig lækker ud! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan i lige få et af mig her også.. 18+6

post-5706-0-27327800-1357163994_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeres maver altså flotte :loveshower

Her får vi ikke rigtig taget mavebilleder denne gang. Gjorde vi ellers med de to andre fra starten af.

Jeg er vidst lidt bange for rigtig at tro på den er der endnu. Håber det ændre sig efter næste skanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal I da også lige have et billede af mig 20+0

post-1360-0-47549800-1358491306_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER