Tinkerbell

Nye symptomer hvis baby er gået til?

11 indlæg i dette emne

Ja undskylder på forhånd det triste indlæg, det er selvfølgelig ikke det sjoveste at tale om men er nu engang det der optager mig hoved.

Jeg går jo med denne her dumme frygt for at baby er/går til men at jeg ikke opdager det fordi jeg ikke styrtbløder.

I går oplevede jeg helt klart ligamentsmerter og nok også dagen før. De niver på en måde som ikke gør mig bange men som overbeviser mig om at det er ligamentssmerter. Desuden er min træthed kommet igen. Jeg sover let 9 timer godt om natten og har igen brug for 1 time om eftermiddagen hvor jeg sover som en sten.

Så det er jo positivt med disse tegn. Desuden er min mave stadig stor og ligeledes brysterne. Har dog absolut ingen kvalme haft i noget tid og kun meget lidt madlede.

Tænker, har man symptomer hvis baby er gået til? :unsure Fx ligamentssmerter...

Håber der er nogle kloge piger herinde der ved noget :lovebk

Del dette indlæg

Jeg tror ikke du ønsker svar på det

For ligsom når man håber man er gravid, så kan man da lige mærke lidt kvalme og list muren i underlivet osv. Og så bliver man skuffet når mens kommer.

Hvis du får at vide at "hovedpine" er et symptom, så kan du straks mærke lidt hovedpine.

Din psyke spiller utrolig meget ind på dit helbred, så tror det vil skabe unødig bekymring hvis du får svar på dit spørgsmål.

NYD din graviditet og lad vær med at male fanden på væggen før han har været der.

Du er gravid og det går ikke til! Det er den indstilling du må ha de næste 7 måneder!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tinkerbell - du ER gravid, og nu er det på tide du nyder det :)

Jeg nød min korte graviditet, og det er jeg faktisk glad for, selvom jeg mistede. Altså, jeg var også bekymret, men i det store og det hele glædede jeg mig bare til at se min lille.

Jeg var jo så en af dem der mistede uden at bløde overhovedet - normalt siger man jo intet blod, ingen bekymring. Og jeg havde graviditetssymptomer hele vejen indtil. Jeg ved jo ikke præcis hvornår jeg mistede - et sted mellem 5+0 og 7+1, men jeg var træt og havde ligamentsmerter stort set hele tiden. Det hjælper dig ikke lige nu - men det er et par helt essentielle forskelle! Du HAR set hjerteblink! Sandsynligheden for du taber foster efter hjerteblink er SÅ meget mindre end inden! Desuden er du jo meget længere henne.

Så prøv i stedet at slap af og nyd det. Kan du evt. købe en stak graviditetstests og have liggende, som du lige kan tage de dage du bliver lidt for nervøs?

Del dette indlæg

Annonce ♥

I har ret piger, jeg ønsker nok kun 1 svar og det er at "hvis man har ligamentssmerter er alting helt i orden" og nej, det er nok ikke så realitisk at få :P

Jeg er gravid, selvfølgelig er jeg det. Og på tirsdag ser vi verdens sødeste baby igen :glad

Jeg vil nu prøve at tage mig sammen og ikke dvæle i den her bekymring hele tiden, baby bliver ikke mere eller mindre levende af den grund men det tærer sgu på mig. Så nu siger vi at alt i er i orden ind til på tirsdag (eller en ny blødning). Ved en ny blødning ringer jeg altså til lægen igen!!!

Tak for lige at give mig en opsang, skal være glad for at være gravid og ikke bekymre mig så meget før jeg ved at det er galt!

:tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

I har ret piger, jeg ønsker nok kun 1 svar og det er at "hvis man har ligamentssmerter er alting helt i orden" og nej, det er nok ikke så realitisk at få :P

Jeg er gravid, selvfølgelig er jeg det. Og på tirsdag ser vi verdens sødeste baby igen :glad

Jeg vil nu prøve at tage mig sammen og ikke dvæle i den her bekymring hele tiden, baby bliver ikke mere eller mindre levende af den grund men det tærer sgu på mig. Så nu siger vi at alt i er i orden ind til på tirsdag (eller en ny blødning). Ved en ny blødning ringer jeg altså til lægen igen!!!

Tak for lige at give mig en opsang, skal være glad for at være gravid og ikke bekymre mig så meget før jeg ved at det er galt!

Så lidt!

Og hvis du ik vil være gravid, så afleverer du bare bønnen til mig ;) så skal jeg nok nyde det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lidt!

Og hvis du ik vil være gravid, så afleverer du bare bønnen til mig ;) så skal jeg nok nyde det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udover mine smerter har jeg slet ingen symptomer lige nu, og de ved ikke engang om smerterne har noget med min graviditet at gøre sagde de, men det tror jeg nu nok! Sidder og niver lidt i brysterne for at de skal føles ømme og sover det meste af dagen for jeg er jo træt... Men Hmm det tæller vist ikke spor. Dine dumme 12 uger er snart overstået Tinker, tænk på det :D selvfølgelig er der masser af liv derinde!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmmm hakkebøf med bløde løg :) Det kunne jeg da godt lige have :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt være at jeg spørger lidt dumt, men hvad betyder ligamentssmerter? Er ny i alt det her!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligamenterne er de "bånd" der holder din livmoder på plads så at sige. Når din livmoder vokser, skal de strække sig for at følge med :) Det kan give nogle niv eller gøre direkte ond

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det nok det jeg kan mærke..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER