casw

Venter du en pige og mangler noget tøj..

9 indlæg i dette emne

Faldt lige over denne annonce på den blå avis og jeg synes personligt at det er et mega godt tilbud, så ville da lige dele, hvis der var nogle som stod og manglede :)

Mit link160 stykker pigetøj for 650kr

Del dette indlæg

Jeg synes personligt at det er dyrt.. Måske fordi jeg sælger mit babytøj (både til pige og dreng) for 10 kr stk. For det meste af tøjet og er også villig til at lave en god handel hvis det er store mængder.

Men det er jo bare min mening :)

Edit: så kun på prisen og ikke hvor mange stykker tøj det drejede sig om... :)

og når man regner ud hvad hun har skrevet, er det kun 121 stykker tøj.. hvad de sidste 39 stykker tøj er, er et mysterie.. hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det da ret billigt, det svare til 4 kr pr stk tøj :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror bare ikke man får brug for så meget tøj med mindre man vasker meget sjældent. Vi vaskede 1-2 gange om ugen da Kira kom til verden og vi manglede aldrig tøj til hende.. Og denne gang er der da også blevet sorteret godt ud i tingene da vi ikke har brug for så meget

Del dette indlæg

Annonce ♥

damn... jeg tror måske vi har 160 stk tøj ialt i alle str... og vi er altså igang med 74/80 nu

Hvem har brug for så meget? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte også hvem skal bruge så meget tøj i kun 2 forskellige str???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes personligt at det er dyrt.. Måske fordi jeg sælger mit babytøj (både til pige og dreng) for 10 kr stk. For det meste af tøjet og er også villig til at lave en god handel hvis det er store mængder.

Men det er jo bare min mening :)

Edit: så kun på prisen og ikke hvor mange stykker tøj det drejede sig om... :)

og når man regner ud hvad hun har skrevet, er det kun 121 stykker tøj.. hvad de sidste 39 stykker tøj er, er et mysterie.. hehe

Hun skriver der også er huer, sokker, savlesmække osv - så det er nok dem der er de resterende 39 :balloons

Men ja, jeg synes også det er enormt billigt for mængden man får, men jeg ville aldrig selv have haft brug for så meget tøj i kun 2 str.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun skriver der også er huer, sokker, savlesmække osv - så det er nok dem der er de resterende 39 :balloons

Men ja, jeg synes også det er enormt billigt for mængden man får, men jeg ville aldrig selv have haft brug for så meget tøj i kun 2 str.

Det er det nok, ja.. Må nok hellere lade vær med at læse noget når jeg har travlt. For jeg overser da en masse :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det behøvede ikke skabe en større diskussion - det var bare som info hvis der var nogle som synes de godt kunne bruge det :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER