Oprettet October 16, 2012 Jeg skal selv teste i uge 44, så ville da lige høre om andre skal også? send mig en pm eller svar i tråden hvis du vil være med :goodluck Gravid = :stork Mens = :gal Mandag d. 29 okt: Cirkeline88 :stork Maustique :stork Tirsdag d. 30 okt: Blomst87 :gal Attermann (og hans kone :gp ) :gal Onsdag d. 31 okt: Torsdag d. 1 nov: Fredag d. 2 nov: Lørdag d. 3 nov: Anja99 :gal Søndag d. 4 nov: TMaria :gal Casw Evita Mummimor86 :gal Og held og lykke til os alle sammen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 er der slet ikke andre end mig der skal teste i uge 44?? :whistling :goodluck :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Der skal nok komme nogle :) Krydser fingre :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Jeg er lidt frisk og vil gerne på til 3. november :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Jeg er lidt frisk og vil gerne på til 3. november :whistling hvor dejligt, jeg sætter dig på med det samme :) :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 hvor dejligt, jeg sætter dig på med det samme :) :goodluck :bd Tak du er sød :) Håber heldet er med os i den uge :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Tak du er sød :) Håber heldet er med os i den uge :goodluck det håber jeg også :) sender en masse :bd til os begge to (og alle andre der tester) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Jeg vil også gerne på d. 3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Jeg vil også gerne på d. 3 du er hermed kommet på :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 er der flere der vil være med? jeg synes tiden går meeeeeget langsomt, jeg har lyst til at teste hele tiden :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Hejsa vi vil også melde os på til uge 44 dog ved jeg endnu ikke hvad dag det bliver min kone havde ÆL omkring den. 15. okt. så det er nok i starten af ugen. Vi venter spændt, det skal lige siges at det bliver vores nummer to måske tre da vi har god mulighed for en dobbelt op. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Hejsa vi vil også melde os på til uge 43 dog ved jeg endnu ikke hvad dag det bliver min kone havde ÆL omkring den. 15. okt. så det er nok i starten af ugen. Vi venter spændt, det skal lige siges at det bliver vores nummer to måske tre da vi har god mulighed for en dobbelt op. :whistling velkommen til, en mand herinde er et sjældent syn :) det her er uge 44, du skriver i skal være i uge 43?? I hvert fald, held og lykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 tjek det er rettet til uge 44 nu grin, da Ann var gravid med Valdemar hed det sig at vi var gravide ikke kun Ann :rolleyes . Og mange tak skal du have. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2012 Velkommen til jer begge to så :) Og hvor må det være dejligt for din kone at du er så involveret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 er der flere der vil være med? jeg synes tiden går meeeeeget langsomt, jeg har lyst til at teste hele tiden :whistling Jaaaa tiden går laaaangsomt :-) Det her er den værste del af ventetiden, da lige nu er den der eller også er den der ikke og det eneste vi kan gøre er at vente på den bliver stor nok til vi må/kan teste :rolleyes Sidste gang kunne jeg teste positivt (svagt) allerede ved 3+2 så lur mig om jeg måske kunne finde på at teste allerede der, hvilket er på mandag :whistling Gad vide om man skulle gå ind og bestille nogle test - jeg har kun en enkelt derhjemme... :) EDIT - der er ikke langt fra tanke til handling og nu er der så den nette sum af 20 teste på vej til mig med posten... Var der nogen, der sagde testoman?? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 Jaaaa tiden går laaaangsomt :-) Det her er den værste del af ventetiden, da lige nu er den der eller også er den der ikke og det eneste vi kan gøre er at vente på den bliver stor nok til vi må/kan teste :rolleyes Sidste gang kunne jeg teste positivt (svagt) allerede ved 3+2 så lur mig om jeg måske kunne finde på at teste allerede der, hvilket er på mandag :whistling Gad vide om man skulle gå ind og bestille nogle test - jeg har kun en enkelt derhjemme... :) EDIT - der er ikke langt fra tanke til handling og nu er der så den nette sum af 20 teste på vej til mig med posten... Var der nogen, der sagde testoman?? :blush jeg skal også ha bestilt nogle, har kun en liggende. men jeg er bange for at teste før tid hvis jeg har flere :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 jeg skal også ha bestilt nogle, har kun en liggende. men jeg er bange for at teste før tid hvis jeg har flere :whistling Hehe jeg VED jeg ikke kan lade være så med 20 teste burde der være til et par dage :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2012 Hehe jeg VED jeg ikke kan lade være så med 20 teste burde der være til et par dage :whistling Jeg er også meget fristet, men jeg er kun 3+1 Idag så skal vente nogle dage endnu :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 Jeg er også meget fristet, men jeg er kun 3+1 Idag så skal vente nogle dage endnu :whistling Ja jeg er kun 2+5, men jeg testede nu alligevel - når jeg nu er indehaveren af ikke mindre end 22 teste skal jeg da have brugt nogle af dem :whistling Den var naturligvis negativ - underligt man gider selvom man ved resultatet :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 Ja jeg er kun 2+5, men jeg testede nu alligevel - når jeg nu er indehaveren af ikke mindre end 22 teste skal jeg da have brugt nogle af dem :whistling Den var naturligvis negativ - underligt man gider selvom man ved resultatet :-P Haha ja de skal jo bruges :) jeg tror jeg vil bestille Idag. Hvor køber du henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 Jeg er helt ny herinde.. men jeg hopper da med på.. jeg har test dag den 30 :) har allerede testet og den var negativ.. Shit det er hårdt at vente.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 Jeg er helt ny herinde.. men jeg hopper da med på.. jeg har test dag den 30 :) har allerede testet og den var negativ.. Shit det er hårdt at vente.. :( du er kommet på :bd :loveshower Det er vildt hårdt at vente, jeg synes der er meeeega lang tid til næste uge, og jeg har oveni købet testdag mandag :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 I må også gerne sætte mig på til om mandagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 I må også gerne sætte mig på til om mandagen :loveshower velkommen til :balloons det er hermed gjort, held og lykke :biglove :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2012 Er det virkeligt ikke flere der skal teste i uge 44? Men vi regner med at teste tirsdag altså mutter ravn som er min kone som siger og griner af mig fordi jeg spørger til hvornår hun vil teste grin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites