Oprettet November 3, 2010 idag for jeg har nemlig været oppe og hente min nye bil :yay :yay :yay Smider lige et billede af skattedyret... Fantastisk bil :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Fantastisk Louise - Tillykke med den! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 :gp Så er du da godt kørende Louise :glad :glad Tillykke med den nye dyt :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Fantastisk Louise - Tillykke med den! :) Taak Majken :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 :gp Så er du da godt kørende Louise :glad :glad Tillykke med den nye dyt :hurra :hurra Jaaa jeg er så... og der er såååå meget plads i den end vores bil som Lasse har overtaget :whistling Taaak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Tillykke med den nye dyttebil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Tillykke med Puggen! Jeg elsker en bil med "ovenlys vindue"! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 YAAAAAAAY :glad Den er bare sååå fed skattepige... :loveshower Glæder mig til du snart kommer på visit i den ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Ihh- tillykke med den :D Det er bare en super familiebil :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Hvor er det bare en fed bil :toot Tillykke med den... Hvordan har du det ?? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 SKØNT- Tillykke med dyt'ten :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Fed dyt, tillykke med den. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Lækker bil, tillykke med den. :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Tillykke - ser ud til at være en rigtig lækker dyt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Hvor ser den bare lækker ud .. stort tillykke med den :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Iiih, sikke en fin bil - tillykke med den :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Iiih hvor er din fin! Kan godt forstå du er glad for din nye bil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Dyt båt tillykke med dyret - wroooooooooooom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Tillykke :hurra Dejligt at I har fået en bil med plads i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Tusind tak allesammen... Er heeelt vildt glad for den... Glæder mig til jeg skal til "storbyen" imorgen så jeg kan få en endnu længere tur med den :rolleyes Tillykke med Puggen! Jeg elsker en bil med "ovenlys vindue"! Jeg var faktisk rigtig nervøs for det for tænk hvis det gik i stykker eller lignende men nu hvor jeg har ligget og kørt rundt i den er jeg bare SÅ glad for det... Det giver virkelig rum i bilen i forhold til hvad jeg er vant til... YAAAAAAAY Den er bare sååå fed skattepige... :loveshower Glæder mig til du snart kommer på visit i den Jaaaa det er lige om snart... lige om snart :D :D :D Ihh- tillykke med den Det er bare en super familiebil Indtil videre virker den ihvertfald sådan... Håber jeg bliver ved med at være ligeså glad for den :yiepie Hvor er det bare en fed bil Tillykke med den... Hvordan har du det ?? Taak :) Jeg sender dig lige en PM imorgen... Er på vej i seng ;-) Tillykke Dejligt at I har fået en bil med plads i. Taak, hehe ja der er dælme forskel på den her og så swiften som Lasse har overtaget efter skilsmissen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites