Oprettet October 13, 2012 Kender I det der med, at der altid er et eller andet, som man går og drømmer om at købe til sit barn? :biglove :badgirl Lad os lave en farlig og smittende smalltalk tråd om, hvad vi går og drømmer om at få til vores guldklumper. :balloon Hvem ved, måske kan tråden have et formål - måske har nogen set ens næste drømmekøb på tilbud, måske kan tråden give inspiration til dåbs/barsels/jule/fødselsdags-ønskelisten, eller måske kan vi bare få en smule afløb inden vi hiver dankortet frem igen :P Hvad drømmer I om at anskaffe næste gang? Lav gerne en top3 :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Min top3 over drømmekøb pt: 1. Sophie bidering eller bidedyr Kan f.eks. købes på www.naturebaby.dk 2. Nameit Overalls med brandbil på Kan købes på nameit.dk (men jeg har lige snuppet sidste par i str 68 :badgirl ) Der findes bluse og strømper til men det har jeg ikke kunnet finde billeder af :unsure 3. Sorte Melton futter Kan såvidt jeg ved købes i babysam og de fleste børnetøjsbutikker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 1.lamaze aktivitetstæppe med drejefod 2.køredragt "uden ben"/køresovepose i str. 68 eller 74 3.skråstol ......og det er bare top tre :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 1.lamaze aktivitetstæppe med drejefod 2.køredragt "uden ben"/køresovepose i str. 68 eller 74 3.skråstol ......og det er bare top tre :blush De der lamaze legetæpper på drejefod har jeg set mange af på DBA, og der har jeg selv købt min også. :) Min var stort set ubrugt og jeg smed alt i vaskemaskinen bortset fra selve foden, der var let at tørre over med en klud :) Den bliver jo ikke gratis, men den bliver da en del billigere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Og nu bliver jeg allerede nødt til at justere min top3 :whistling Fandt lige bukserne på nameits hjemmeside, og der var ET par tilbage. Og jeg har spurgt alle nameitbutikker i Aalborg + nogle andre tøjbutikker med nameit tøj, og ingen havde bukserne... Og jeg havde jo købt blusen og strømperne... Så jeg var jo NØDT til at slå til :whistling Så redigeret top3: 1. Sophie bidering/bidedyr 2. Sorte Meltonfutter 3. Hånd og fod-rangler, f.eks. fra lamaze: Kan sikkert købes mange steder - jeg har kig på nogle brugte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Super Hit, hvis i smider links eller billeder med :) Så får folk som mig ideer til gaver :blush Og kan se hvad i snakker om ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Super Hit, hvis i smider links eller billeder med :) Så får folk som mig ideer til gaver :blush Og kan se hvad i snakker om ;) Så har jeg sat billeder ind :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Super tråd :glad Har fået forbud af manden til at købe noget foreløbig da vores forbrug er steget lige lovlig meget på det sidste med indkøb til lillemanden :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 De næste indkøb til Anna er: 1. Brio Gåvogn. 2. Skridsikre uldsokker. Venter på de får dem hjem i Kvickly, men hvis de ikke virker okay, så køber jeg dem her fra naturebaby.dk: 3. En natdragt mere med uld! Elsker den Joha-dragt jeg købte på udsalg i BabySam. Selvom den stadig er lidt for stor, så har hun altid en dejlig temperatur - også selvom hun sjældent ligger under dynen :rolleyes :) Så jeg vil have en mere og skifte med, så hun kun har natdragter med uld det næste halve år. Drømmer om en i ren uld, men de er bare så ROCKER-dyre <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 1. Aktivitetsstativ i træ. Kan købes på olisan.dk 2. Lyskæde fra lirumlarumleg.dk 3. Tyk madras til at lave hygge pude hjørne med :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 (4. en lillebror) :badgirl :badgirl :badgirl :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 (4. en lillebror) :badgirl :badgirl :badgirl :badgirl Ha ha :lol "kender" ikke nogen der er så skruk som dig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Ha ha :lol "kender" ikke nogen der er så skruk som dig :lol :blush Altså jeg ved ikke, om man som sådan kan kalde det skruk... Jeg har på ingen måde overskudet til en mere lige nu, så ville nok panikke ret meget, hvis jeg rent faktisk pludselig blev gravid (og det gør jeg ikke). Er bare ret vild med tanken om endnu en lille Valdemar. :biglove Og at når de bliver større, så kan de bygge lego sammen, lege med star wars sammen og bygge huler sammen :kuller Og det hjælper heller ikke, at min svigerinde lige er blevet gravid og at en af mine gode veninder lige har haft et ups-måske-er-jeg-gravid-moment og derfor går og overvejer om hun måske faktisk havde HÅBET at den der upser var der... Suuuuuuuk! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 :blush Altså jeg ved ikke, om man som sådan kan kalde det skruk... Jeg har på ingen måde overskudet til en mere lige nu, så ville nok panikke ret meget, hvis jeg rent faktisk pludselig blev gravid (og det gør jeg ikke). Er bare ret vild med tanken om endnu en lille Valdemar. :biglove Og at når de bliver større, så kan de bygge lego sammen, lege med star wars sammen og bygge huler sammen :kuller Erstat "Valdemar" med "Mie" og så siger jeg :ditto :lol nå :btopic ønskeliste: 1. sansegynge 2. et uldtæppe/dyne (ved ikke om det findes, men Mie kampsveder når hun sover om hun har dyne på eller ej, så snart hun falder hen bliver hun helt fugtig - hun kan ligge på sofaen imellem os i lang tid uden dyne, sekundet hun sover bliver hun fugtig) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Haha, hvor er i søde skrukke tøser :P Mette, jeg har alle de ting du har nævnt indtil videre, undtagen Sophie :badgirl :D Susanne, jeg skal til Joha lagersalg først i november..... Skal jeg kigge efter en dragt til jer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Jamen der er altid noget man lige kan have lyst til at købe. Det er det jeg lige kan komme i tanke om. Joha uldfutter og Uldhjelm. Har stået med denne mange gange, synes den er så nuser og Agnes skal helt sikkert have den på et tidspunkt. Stor træningsbold til at tumle på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Har stået med denne mange gange, synes den er så nuser og Agnes skal helt sikkert have den på et tidspunkt. Den fik Cicilie af hendes onkel i barselsgave, den er så sød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Min top 3 pt. :whistling 1. Natdragt i uld fra Engel 2. Tapet med træer fra Ferm living til den ene væg på børneværelset 3. Kapok madras til tremmesengen, så han kan kommer over i den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 farlig farlig tråd. Jeg er p.t ret forelsket i sebraprodukterne, så lige nu står disse ting øverst på vores ønskeliste: jeg har allerede sendt en forespørgsel på dem hos min lokale pucher :) i kønsfarve igen i kønsfarver og det som ikke er fra sebra: fra ikea Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Hvor er sansegyngen fra? Forresten har der lige været en undersøgelse omkring sansegynger og øjenskader på småbørn. Noget med metalsplinter der ryger af krogen når man gynger?!??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Hvor er sansegyngen fra? Forresten har der lige været en undersøgelse omkring sansegynger og øjenskader på småbørn. Noget med metalsplinter der ryger af krogen når man gynger?!??? jeg ved ikke lige hvor denne er fra, men de har dem i Bilka til okay priser. Og ja jeg har godt hørt om det med metalsplinterne - det var mig, som skrev tråden herinde om det. Men AnnaPerenna fortalte, at man sagtens bare kan hænge den op i rebene uden den der metalkrog, som er skyld i splinterne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Hvor er sansegyngen fra? Forresten har der lige været en undersøgelse omkring sansegynger og øjenskader på småbørn. Noget med metalsplinter der ryger af krogen når man gynger?!??? Det handler om at man skal være opmærksom på, om det er metalbeslag i metalophæng... når metal gnider mod metal kommer der spåner der kan gå i øjnene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 1. bObles tumlemøbler - selvom de ikke kan bruges før hun er ældre 2.Har forelsker mig i denne bluse: 3. Britax/Rømer B-smart klapvogn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 En billig ekstra top-3 legetøjsønskeliste fra mig af: 1. Sæbebobler 2. En ballon 3. Plastbolde til at fylde i hans badekar :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2012 Susanne, jeg skal til Joha lagersalg først i november..... Skal jeg kigge efter en dragt til jer? UH! Har først set det her nu! Det må du rigtig gerne - søde Christina!!! :glad :loveshower Sender dig lige en PM :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites