Oprettet October 13, 2012 Hmm, jeg tror ikke, at der er noget galt. For Valdemar virker langt det meste af tiden glad og tilfreds. :) Men det hænger jo lidt i mig, det der med om han får nok at spise :rolleyes :unsure Sagen er, at Valdemar er begyndt at sutte på ALT! Når jeg tager ham op, så forsøger han straks at få min kind ind i munden og sutte, når jeg sidder med ham sutter han på min hånd og mine fingre, ellers sutter han på sine egne fingre eller sit legetøj. På den ene side tænker jeg, at det vel er hans måde at undersøge ting på, og på den anden side tænker jeg om det er et forsøg på at spise alting? Han strækker sig også frem med åben mund tit, men det kunne godt ligne at det bare var af anstrengelse (når han løfter hovedet) eller for at charme :unsure Søvnen er ikke så godt som den nogle gange har været, men har kan sagtens tage en lur på 3 timer til middag og han kan også tage stræk af 4-5 timer om natten, og han virker frisk når han er vågen... Jeg kan SE, at jeg har mælk, men jeg tænker lidt om der er NOK. Han er jo en stor dreng og der er jo kun en måned til at vi kunne begynde at introducere grød... Hvad siger I, tror I han er sulten eller bare nysgerrig? :unsure :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Savler han meget også? Kan det være tænder der er på vej? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Charlie gør præcist det samme..... Og jeg VED han får hvad han skal bruge! Han gør det også selv om han lige har spist, og jeg var ude og købe en bidering til ham i går fra Natursutten, så nu får han den i stedet, og han ELSKER den (selv om den stadig er liiiidt svær at holde ;) ) Jeg tror det er meget naturligt at de gør det.... Men man kan selvfølgelig ikke udelukke at det er gummerne der klør :) Charlie med sin bidering: :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Jeg vil også sige at jeg tror det er meget normalt og fordi han er nysgerrig. Det er jo sådan de opdager nye ting og udvikler sig, de små basser.. Så længe han er glad og tilfreds så synes jeg ikke du skal være bekymret. Han er bare ved at blive en stor dreng :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Åh dejligt at høre, at I ikke mener, at jeg skal bekymre mig :loveshower :lovebk Som sagt tror jeg også at alt er som det skal være, jeg ville bare gerne liiiiiiiige have det bekræftet :blush Har faktisk overvejet tænder, især fordi han netop er begyndt at savle rigtig meget :unsure Men håber da lidt at han venter lidt med at skulle plages af bisser :rolleyes Men måske skulle vi have fat i sådan en bidering. Er det dem der, der hedder Hevea, du har, Troldemor? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Lasse gør det samme og har gjort det nogle uger. Det er naturligt og skyldes nysgerrighed plus udvikling. Hvis han var sulten, ville han nok være utilfreds. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Camille gør det samme.. Der er simpelthen savl OVERALT :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Lise gør det også (og har gjort det i laaaaaang tid nu). Hvis jeg har ansigtet tæt på hende er det simpelthen hele mit ansigt der bliver spist :biglove hun suger sig fast på kinden, spiser min næse osv. Og det er hun jo altså som sagt fortsat med efter hun begyndte på grød osv. Så jeg tror bare det er helt naturligt. Og der er jo altså heller ikke noget mere fantastisk end et lækkert vådt babykys! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Lise gør det også (og har gjort det i laaaaaang tid nu). Hvis jeg har ansigtet tæt på hende er det simpelthen hele mit ansigt der bliver spist :biglove hun suger sig fast på kinden, spiser min næse osv. Og det er hun jo altså som sagt fortsat med efter hun begyndte på grød osv. Så jeg tror bare det er helt naturligt. Og der er jo altså heller ikke noget mere fantastisk end et lækkert vådt babykys! :kuller Johan gør det samme :D Herhjemme skal jeg ikke ligge med bare fødder udover sofakanten.. Så går der ikke 2 sek inden, der er en bebs suget fast om storetåen! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Johan gør det samme :D Herhjemme skal jeg ikke ligge med bare fødder udover sofakanten.. Så går der ikke 2 sek inden, der er en bebs suget fast om storetåen! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Noah skal ogsaa gerne have alt ind i munden, til min mands storew bekymring. Men det er jo helt normal babyadfaerd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Det er denne her ;) Klik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Melissa savler og bider også i alt :D Nogle gange går hun helt bananas på især mandens finger- hun kan se helt arrig ud med de ledeste øjne og panderynker når hun folder sig ud :D Hans næse forsøger hun også at indfange :D Vi har spottet et hvid mærke i den side, hvor hun især bider- så vi er spændte på, om det er en tand :o Vi skal have købt en bidering- ellers bliver hendes bamser og nusseklud da total klamt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Griner meget ved de forskellige oplevelser med bebser, der sutter, savler og bider i alting. Mads er også begyndt. Han storsavler og sutter på alt, han formår at få op til munden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Johan gør det samme :D Herhjemme skal jeg ikke ligge med bare fødder udover sofakanten.. Så går der ikke 2 sek inden, der er en bebs suget fast om storetåen! :lolhit :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Well.... Tænker om der er noget galt med C. Hun spiser kun sine egne fingre, og sjældent mine? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Well.... Tænker om der er noget galt med C. Hun spiser kun sine egne fingre, og sjældent mine? Carl Emil spiser også kun "sig selv" men det kan jo ændre sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites