Oprettet October 12, 2012 Vi rejser jo på søndag :) Men jeg tænker; Hvad gør I for at gøre en tur hjemmefra bedre for baby? (En tur med overnatning altså) Nogle gode fif til hvordan man beroligere baby, og hvordan man sørger for at det ikke "går helt galt"? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Har ikke prøvet det, men tænker at kendte ting er vigtige fx dynen der dufter lidt af hjemme (altså ikke ny-vasket betræk), kendt legetøj og lyde hun kender fx uroen med lyd/spilledåsen hjemmefra. Men det er bare hvad jeg tror. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Har ikke prøvet det, men tænker at kendte ting er vigtige fx dynen der dufter lidt af hjemme (altså ikke ny-vasket betræk), kendt legetøj og lyde hun kender fx uroen med lyd/spilledåsen hjemmefra. Men det er bare hvad jeg tror. Det tænker jeg også.. Vi tager drømmeposen med, så hun kan sove i den.. hvis der er plads, tager vi også hendes dyne med (Ellers må hun bare sove i drømmeposen..) sa har hun en uro/spilledims, som plejer at få hende til at falde til ro - den tager vi også med.. Hun skal sove i en weekendseng, og regner med at "fore den" med vores tøj, selvom hun har den kendte duft af sin drømmepose :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Pandamoren var jo afsted med Anna da hun ikke var særlig gammel, mon ikke hun kan lokkes til at give et par fif :) Har ikke selv prøvet det endnu, men glæder mig til at høre om jeres tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Vi har også lige været afsted. Jeg havde pakket hendes spille dåse som hun har ved hendes puslepude og hun har en uro lavet af perle plader,også over puslepuden. Derfor havde jeg lavet en lille rejse uro af ca 5 perleplader. Dvs, at jeg kunne lave en pusleplads ligesom herhjemme. Det gjorde at, hun lyste vildt op når vi lagde hende der :-D. Noget genkendeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Vi har lige været i sommerhuset fra fredag til tirsdag :) Vi tog kassen af hendes barnevogn af om aftenen, og satte den på en stol ved siden af os (den stod stabilt). Det fungerede rigtig fint, og så slap vi for weekendsengen. Vi gjorde ikke et stort nummer ud af, at vi var et fremmed sted. Hun havde sin egen dyne, sit eget legetæppe og sin egen barnevogn, men vi gjorde ikke noget anderledes i forhold til hendes rutiner mm. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Jeg er bare så spændt.. Måske er det fordi det er "et fremmede land" - Hun har aldrig haft problemer med at sove når vi var hos min mor fx.. God ide at pakke noget genkendeligt fra puslepladsen.. Det tror jeg vi vil gøre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Mon ikke hun så nok skal klare det fint. Hun ved jo ikke, at det er et fremmed land :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Mon ikke hun så nok skal klare det fint. Hun ved jo ikke, at det er et fremmed land :) Hehe nej, jeg er bare utrolig nervøs... Måske mest over det med at vi skal flyve (måske mest fordi det også er MIN første flyvetur!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Hehe nej, jeg er bare utrolig nervøs... Måske mest over det med at vi skal flyve (måske mest fordi det også er MIN første flyvetur!) Det lyder også til det mest er dig, der er nervøs. Du skal forsøge at slappe af, selvom det er svært, så din nervøsitet ikke kan mærkes, så du derved gør hende urolig. God tur :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites