Guest

Øhh næsten POSTIV ÆL test IGEN ???

16 indlæg i dette emne

Argh jeg er ved at blive tosset :sm jeg har fortsat med de æl test efter den var positiv i mandag, fordi jeg vil den blev helt negativ igen. Idag er den så faktisk nærmest positiv igen :prik hvad sker der lige ???

I får et billede, testen så meget hurtigt sådanne ud!

post-401-026498500 1349941536_thumb.jpg

Del dette indlæg

Jeg vil ikke mene den er positiv.

Men generelt har jeg faktisk ikke megen tiltro til ÆL-tests. Jeg har produceret positive tests til højre og venstre. Hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men generelt har jeg faktisk ikke megen tiltro til ÆL-tests. Jeg har produceret positive tests til højre og venstre. Hehe

Nej den er næsten positiv. Men jeg begynder godt nok også at tvivle lidt på dem. Jeg tager dem mest fordi jeg ikke aner hvordan min cyklus er herefter p pillestop. Det er nu rart at vide bare nogenlunde hvornår mens kommer osv :bask men denne gange driller de mig godt nok... Jeg har dog haft alle symptomerne på ÆL men bliver helt usikker på om den jeg tog i mandags nu også var rigtig positiv nu, stregerne var lige tydelige, men vil gerne teststregen bliver tydligere så er der ligesom ingen tvivl :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh jeg er ved at blive tosset :sm jeg har fortsat med de æl test efter den var positiv i mandag, fordi jeg vil den blev helt negativ igen. Idag er den så faktisk nærmest positiv igen :prik hvad sker der lige ???

I får et billede, testen så meget hurtigt sådanne ud!

Åhh, jeg kan sagtens følge dig!! Jeg har taget en næsten hver dag de sidste to uger (fik en SA for tre uger siden), og de ser alle ud som din test, altså lige næsten positiv - hverken mere eller mindre.. Ved så ikke om det har noget med SA'en og gøre, men er godt nok begyndt at tvivle på de teste.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh, jeg kan sagtens følge dig!! Jeg har taget en næsten hver dag de sidste to uger (fik en SA for tre uger siden), og de ser alle ud som din test, altså lige næsten positiv - hverken mere eller mindre.. Ved så ikke om det har noget med SA'en og gøre, men er godt nok begyndt at tvivle på de teste.. <_<

Jeg testede positiv i mandags men bliver helt i tvivl nu om den var rigtig positiv men stregerne var lige tydelige . Men de er ikke til meget nytte hvis det er så svært at aflæse dem. I sidste cyklus var der ingen tvivl da test stregen var mere kraftig end den anden. Men denne gang bliver jeg helt i tvivl ! Det mest trælse er man bare er helt lost om man fik ramt ÆL og om jeg stadig skal teste om 10 dage eller hvad :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at vide det så tror jeg at du have æl i mandags for synes ikke den her test idag viser at du har æl....men altså de tests er ikke nemme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig- den er ikke positiv, heller ikke tæt på :) Når jeg har brugt ÆL-tests har mine nogle gange set sådan ud, fra jeg er begyndt at teste også indtil den blev positiv med klart ens streger eller tydligst teststreg- også derefter fortsat være som den du har lagt billedet ind af :)

Så fortvivl ikke, hvis den var tydligere i mandags, så tror jeg du har haft ÆL mandag/tirsdag :)

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig- den er ikke positiv, heller ikke tæt på :) Når jeg har brugt ÆL-tests har mine nogle gange set sådan ud, fra jeg er begyndt at teste også indtil den blev positiv med klart ens streger eller tydligst teststreg- også derefter fortsat være som den du har lagt billedet ind af :)

Så fortvivl ikke, hvis den var tydligere i mandags, så tror jeg du har haft ÆL mandag/tirsdag :)

Nej den er ikke positiv men tæt på og det var det som har undret mig. For mener ikke jeg har oplevet det før

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvis den heller ikke er tæt på som du siger mener du så stregen skal være kraftigere end kontrolstregen for det var den ikke i mandags den var bare ligeså tydelig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det nytter bare ikke at tænke i "positiv" eller "næsten positiv". Hvis den ikke er positiv, er den negativ. i min verden er der ingen mellem ting.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja idag så testen så sådan ud. Så der er da vist ingen tvivl om denne er positiv ? Ihh en mærkelig krop man har! Men så er der måske chance for dobbelt gevindst denne gang? Det værste er bare jeg ikke aner hvad for en ÆL jeg nu skal gå udfra i forhold til forventet mens og testdag ? :huug

post-401-045161700 1350022331_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja idag så testen så sådan ud. Så der er da vist ingen tvivl om denne er positiv ? Ihh en mærkelig krop man har! Men så er der måske chance for dobbelt gevindst denne gang? Det værste er bare jeg ikke aner hvad for en ÆL jeg nu skal gå udfra i forhold til forventet mens og testdag ? :huug

Jeg vil også mene den er POSITIV! Du må springe på manden når du får mulighed for det :seng Men ja, kroppen er da et mysterium at finde ud af :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også mene den er POSITIV! Du må springe på manden når du får mulighed for det :seng Men ja, kroppen er da et mysterium at finde ud af :rolleyes

Enig den test ligner den jeg havde såå ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig den test ligner den jeg havde såå ;)

Hehe og den jeg tog et par timer efter var endnu mere positiv ;-) se evt min vej til graviditet tråd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe og den jeg tog et par timer efter var endnu mere positiv ;-) se evt min vej til graviditet tråd

Det var præcis hvad jeg ville foreslå dig- at tage en test et par gange over dagen :) Så kan man for alvor se udviklingen :) Det var også det princip jeg brugte, efter jeg også blev rundforvirret i starten jeg brugte ÆL-tests. De 2 cyklus hvor jeg testede flere gange på en dag, da den begyndte at blive positiv var de 2 hvor jeg er blevet gravid :) Den første endte så som en MA, men den anden graviditet sidder jeg med resultatet af i armene nu :loveshower

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var præcis hvad jeg ville foreslå dig- at tage en test et par gange over dagen :) Så kan man for alvor se udviklingen :) Det var også det princip jeg brugte, efter jeg også blev rundforvirret i starten jeg brugte ÆL-tests. De 2 cyklus hvor jeg testede flere gange på en dag, da den begyndte at blive positiv var de 2 hvor jeg er blevet gravid :) Den første endte så som en MA, men den anden graviditet sidder jeg med resultatet af i armene nu :loveshower

:goodluck :goodluck

Jeg brugte dem også da vi blev gravide med William og det var også pga dem vi ramte ÆL for den eneste gang vi sexede i den periode var da jeg blev gravid efter en positiv ÆL test. Havde dog brugt dem en 4-5 mdr forinden men husker ikke jeg tog dem flere gange om dagen dengang og kan nemt være det er det der skal til for at få den mest positive test

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER