Woola

Hvornår testede i positive??

10 indlæg i dette emne

Goooodmorgen alle

Jeg skulle have haft min mens i tirsdags (så jeg er ikke meget over tid), men den er ikke kommet endnu.

Jeg tog en test her til morgen (Valmed)og den var negativ.

Jeg forventer min mens kommer hvert øjeblik nu når testen var negativ, men jeg kan bare ikke mærke den er på vej?

Jeg plejer have lidt smerter i underliv og lænd op til - men ingenting er der.

Jeg venter og ser og tester igen om nogle dage hvis ikke der er kommet noget.

Men hvornår tester andre positivt?

Jeg ved jo det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget HCG man danner og hvor tidligt den kan spores i testen.

God dag alle :)

Del dette indlæg

Jeg testede positivt på dagen jeg forventede at få min menstruation, altså hvor jeg var 4+0.

Håber det bare er for tidligt og du er gravid :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg desværre ikke. Den er desværre kommet nu.

Synes bare det er underligt for min cyklus har været helt stabil på 28 dage siden jeg stoppede på p-pillerne i maj. Havde forventet uregelmæssigheder lige efter p-pille stop og ikke 5-6 måneder efter hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

ved min den første testede jeg posetiv i uge 10+0 men jeg viste det godt inden jeg testede for min mens kom ikke og ej heller nogen symtomer på den ville komme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg desværre ikke. Den er desværre kommet nu.

Synes bare det er underligt for min cyklus har været helt stabil på 28 dage siden jeg stoppede på p-pillerne i maj. Havde forventet uregelmæssigheder lige efter p-pille stop og ikke 5-6 måneder efter hehe

Sådan havde jeg det også dengang.. Havde en cyklus på 70 dage, og normalt var den på 28-30 dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mens var også stabil indtil vi begyndte pb.... tror simpelhen at ens hjerne kan spille kroppen et pus fordi man går og tænker/håber så meget...

ved vores datter testede jeg første positiv i uge 6-7 stykker...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+3 dengang med William ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

4+3, men tror sagtens jeg kunne have testet tidligere for den var meget positiv. men det var helt bevidst jeg ventede til jeg var sikker på den ville vise et sikkert resultat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

3+4 alle 4 gange, men kun to af gangene udviklede testene sig og de blev til mine skønne drenge..

Del dette indlæg

Annonce ♥

3+5 med en meget utydelig streg :) men allerede dagen efter kunne jeg lave strakt arm testen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER