Oprettet October 10, 2012 Nogen der ser den? Overvejer at købe sæson 1 men er den god?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Morten har set den - eller i hvert fald nogle afsnit, og han er solgt. Efter første afsnit sagde han, at det mindede meget om 24 Timer, men allerede efter andet afsnit sagde han at den havde ham helt opslugt. Jeg skal vist også have kigget lidt på den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Uh det lyder godt så. Jeg var ret vild med 24 timer, det eneste der blev lidt trættende var, at der altid gik noget galt i sidste sekund, for ellers kunne serien ikke strække sig over 24 timer :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Den er super super fed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Homeland er på Top 5 over de mest spændende og nervepirrende serier jeg har set! :o :glad Og så har den lige vundet 3 Emmy´er for bedste drama-serie, bedste mandlige og kvindelige hovedrolle ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Uha det lyder godt, den er solgt og hermed købt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Uha det lyder godt, den er solgt og hermed købt :) God fornøjelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Vi så de første to afsnit i går, og de var gode! Glæder mig allerede til at se flere episoder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites