Oprettet October 10, 2012 Hej allesammen. Jeg faldt lige over Baby og småbørns messen i Øksnehallen her i weekenden: http://www.babymessen.com/ Men er der nogen herinde der har prøvet at være der? Eller tager af sted i år? Er det de 80kr i entré værd? Er der gode tilbud? Overvejer nemlig om det er en tur værd til København + hvis det er så kunne det være hyggeligt at mødes med andre derinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Jeg var der i foråret. Der er tons af gode tilbud og masser af gratis vareprøver mv. Så klart det værd. Jeg var så primært derinde for at købe min barnevogn med 15% rabat :) Ville ønske jeg skulle derind men vi skal højst tænkelig i sommerhus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Jeg tror vi tager derind, men det er kun, hvis det lige kan flaske sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Syntes det er IRRITERENDE at det er så langt væk!!! Ville også VILDT gerne derind!!! Men at køre hele vejen fra Herning er nok lige i overkanten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Syntes det er IRRITERENDE at det er så langt væk!!! Ville også VILDT gerne derind!!! Men at køre hele vejen fra Herning er nok lige i overkanten! :ditto :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites