Oprettet December 30, 2010 Jeg synes ikke, at du er helt så aktiv herinde, som du plejer. Er du okay??? Jeg savner dig i hvertfald :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ja hvor er du henne ??? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Nille... Du er savnet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg synes ikke, at du er helt så aktiv herinde, som du plejer. Er du okay??? Jeg savner dig i hvertfald :kram :kram :kram :kram hehe tak søde :) Jo jeg er skam med i dag ligger på 8. pladsen i dag :) Men ja, jeg har lidt at se til. Jeg skulle lave lavendel sirup og det har jeg gjort en del gange, for det smager forskelligt hver gang. Og nu skal jeg lave marcipan flødeboller og så helstegt kylling bagefter, samtidig med at jeg vasker tøj lægger sammen, putter juleting væk, og order opvask osv osv. :) Men jeg holder øje med jer :) Er måske lidt ked, fordi jeg tror jeg har overset en ÆL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 :kram2 Sikke meget du har at se til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 :kram2 Sikke meget du har at se til... Tak :) Ja, men det er også fordi mine svigerforældre blev i flere dage i julen og først tog hjem i forgårs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Tak :) Ja, men det er også fordi mine svigerforældre blev i flere dage i julen og først tog hjem i forgårs Åhhh ja så skal man lige indhente alt det man ikke nåede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Åhhh ja så skal man lige indhente alt det man ikke nåede... ja lige præcist, plus at jeg var helt ødelagt bagefter. Det er så hårdt at have besøg af dem synes jeg. Også selvom de er søde. Men jeg skulle jo hele tiden servicere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 hehe tak søde :) Jo jeg er skam med i dag ligger på 8. pladsen i dag :) Men ja, jeg har lidt at se til. Jeg skulle lave lavendel sirup og det har jeg gjort en del gange, for det smager forskelligt hver gang. Og nu skal jeg lave marcipan flødeboller og så helstegt kylling bagefter, samtidig med at jeg vasker tøj lægger sammen, putter juleting væk, og order opvask osv osv. :) Men jeg holder øje med jer :) Er måske lidt ked, fordi jeg tror jeg har overset en ÆL søde pus, er så glad for, at der ikke er sket dig noget.... Og hold da op, hvor du multitarsker - :gp til dig Og så sender jeg lige lidt :bd :bd :bd :bd :bd din vej, når i nu overså en ÆL... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 søde pus, er så glad for, at der ikke er sket dig noget.... Og hold da op, hvor du multitarsker - :gp til dig Og så sender jeg lige lidt :bd :bd :bd :bd :bd din vej, når i nu overså en ÆL... Tak søde, men desværre så hyggede vi ikke. Svigerforældrerne var her og vi var sååå trætte. Men lad os nu se. Det kan være jeg tager fejl - håber :) Og så blev humøret lige lidt bedre. Manden fik lige 235 aktier i Tdc som en gave :) (Desværre båndlagt i 7 år) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Tak søde, men desværre så hyggede vi ikke. Svigerforældrerne var her og vi var sååå trætte. Men lad os nu se. Det kan være jeg tager fejl - håber :) Og så blev humøret lige lidt bedre. Manden fik lige 235 aktier i Tdc som en gave :) (Desværre båndlagt i 7 år) uhhhh det var da en lækker gave, det kan da godt komme til at give noget afkast... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 uhhhh det var da en lækker gave, det kan da godt komme til at give noget afkast... ja det håber jeg da :) kunne ellers godt bruge det nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 ja det håber jeg da :) kunne ellers godt bruge det nu! det er jo derfor det er gjort sådan, at i først kan gøre noget ved dem om 7 år. Så de kan ligge lige så stille og give et endnu større afkast... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det er jo derfor det er gjort sådan, at i først kan gøre noget ved dem om 7 år. Så de kan ligge lige så stille og give et endnu større afkast... ja det ved jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites