Mor_til_J&C

Så er testen endelig positiv...

2 indlæg i dette emne

...men hvor er jeg dog nervøs!

Jeg havde i juli oplevelsen af at få en MA i uge 12, da fostret var dødt i uge 5/6.

Jeg skal vente til næste tors. til at få graviditeten bekræftet hos lægen (eller det er faktisk kun sygeplejersken som bekræfter det)

Kan man allerede dér forlange at blive indstillet til en trykhedsscanning? For kan ikke vente helt til uge 8-10 til at blive scannet - er alt for nervøs.

/Christina

Del dette indlæg

Desværre har de sparet rigtig mange scanninger væk..

Det du alternativt kan spørge efter, er en række - de viser at fostret udvikler sig, og er på mange måder mere sikker end en scanning, da scanningen ikke fortæller andet end at fostret har det godt NU (hvor i mod blodprøverne viser fosteret har haft det godt hele tiden, og udvikler sig)..

Desværre er de nogen gange ret kolde, og bruger kun "penge" hvis det er strengt nødvendigt..

Jeg ville virkelig satse på blodprøverne, dem ville jeg FORLANGE hvis jeg var dig - scanningen ville jeg prøve at overtale dem til..

Hvis ikke jeg fik scanningen, ville jeg selv betale.(det koster omkring 400 kr)..

Jeg fik en tryghedsscanning - i uge 10 ;) Og den blev "bestilt" og ansøgt om eller hvad man kalder det, i uge 6.

Det er skide hårdt, og derfor betalte jeg også selv en i uge 7 - for så længe kunne jeg ikke vente..

MEN STORT TILLYKKE :loveshower Er sikker på alt er okay derinde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER