Oprettet October 10, 2012 Så nåede vi terminsdatoen :balloon Jeg har voldsomt mange plukveer og skal idag op og have løsnet hinder for anden gang. Håber virkelig at det kan sætte skub i noget og lillemanden kommer ud meget snart for nu magter jeg slet ikke mere. Har sovet ca. 4 timer i nat og er rastløs og kan ikke sove <_< God dag til alle :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 I lige måde og håber en hindeløsning kan sætte skub i tingene.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Tak, jeg håber denne hindeløsning giver det der skal til, for at der kommer skub i det, og du kan få din guldklump i armene gerne i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Håber det virker og det snart er overstået :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Held og lykke med det hele. og tillykke med du er nået til termins dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Fik løsnet hinder idag men der er ingen tegn på veer. Hvis ikke jeg har født d. 20 vil jeg blive sat igang der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Hepper på der sker noget inden.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Håber for dig at der sker noget inden da. Kunne være hyggeligt at mødes på fødegangen på Hvidovre, men jeg bliver sat i gang i morgen, så jeg håber at det er overstået inden efterårsferien. Del dette indlæg Link to post Share on other sites