Oprettet October 9, 2012 Kære fru heks eller vil du hellere jeg kalder dig frygtelige heks??? Men hvad pokker har du lavet ved min signatur? og hvad betyder det??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Jamen lille Gitte .... Her forsøger jeg at skræmme livet af dig og de andre, der ser din signatur WUUUUUUUAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Og så fatter du hat og briller. Jeg har godt nok læst noget om, at du ikke er så kvik i et køkken, men jeg troede du forstod en skræmme signatur, når du så den :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 hov hov ingen kommentar til min madlavningskunst :) Jamen hvis det kan glæde dig, så blev jeg også noget forskrækket, da jeg så den signatur, men jeg ville bare høre, om den havde andre formål:= Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Haha - hun har sgi da meget god humor hende heksen synes jeg :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Min signature passer BIG TIME :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Min signature passer BIG TIME :balloons :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 ej MLM din signatur er da bare sej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Til den nysgerrige som sidder på fra mobilen.. Hvad står der? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Hihi, der er gys og grus over hele linien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Til den nysgerrige som sidder på fra mobilen.. Hvad står der? :P Der står at MLM er en kinky græskar frækkert :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 tazdiginez du har vel set, at du også har fået en ? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 God humor ;) hehe.. jeg føler mig næsten helt farlig.. :box <_< ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Synes hende heksen har en fantastisk humor! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Min signature passer BIG TIME :balloons :lolhit :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Synes hende heksen har en fantastisk humor! :) Enig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 tazdiginez du har vel set, at du også har fået en ? ;) Jeg sidder fra mobilen, så jeg kan ikke se det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Tillægsspørgsmål til den kære heks, håber hun ser det, men hvor længe er en heks gravid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Tillægsspørgsmål til den kære heks, håber hun ser det, men hvor længe er en heks gravid? Nu er jeg jo altså ikke gravid endnu, men jeg ved, at min mor var gravid med mig i 23 år. Men kors jeg var vist nok også værd at vente på. Så det er vel nogenlunde det, jeg satser på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Nu er jeg jo altså ikke gravid endnu, men jeg ved, at min mor var gravid med mig i 23 år. Men kors jeg var vist nok også værd at vente på. Så det er vel nogenlunde det, jeg satser på. hold da op, det er jo noget længere end en almindelig graviditet og en administrativ graviditet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Hmm kære fru heks, jeg forstår ikke min signatur, for jeg har altså ikke snydt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Hvad sker der??? den der hekse signatur jeg har, den ændrede sig, da jeg skiftede avatar-billed, og nu beskylder fru. heks mig for at snyde ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Hmm kære fru heks, jeg forstår ikke min signatur, for jeg har altså ikke snydt Hmm lille Gitte det ved jeg ikke rigtigt om jeg skal tro på - du kunne godt ligne en fræk laban Del dette indlæg Link to post Share on other sites