Oprettet October 9, 2012 Hej Piger! det kunne være rigtigt hyggeligt med et testhold til uge 42. Jeg har ikke fundet det andet sted på forummet, så nu opretter jeg en. Jeg håber der er flere der vil være med gravid = menstruation = venter endnu = Mandag 15.oktober: Tirsdag 16. oktober: Onsdag 17. oktober: mortilsmuksak, Felixmor, Girly 1988, Betty87 Torsdag 18.oktober: Fredag 19. oktober: Stilletten Lørdag 20. oktober: Søndag 21. oktober: Mannie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Jeg vil godt på onsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Jeg er på til onsdag, men forventer lidt mens... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Forventer mens i weekenden eller start næste uge...men sæt mig bar på til onsdag så må vi se... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Jeg vil også gerne på onsdag - jeg forventer mens senest tirsdag, så onsdag d. 17 må være dagen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Er jeg den eneste der har regnet på en mulig termin og tjekket den kinesiske kalender for en spådom om kønnet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Er jeg den eneste der har regnet på en mulig termin og tjekket den kinesiske kalender for en spådom om kønnet? Jeg har kun terminsdato %14 dage... Måske skulle man lige checke kalenderen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Jeg har kun terminsdato %14 dage... Måske skulle man lige checke kalenderen :whistling Spændende, den siger dreng hvis den passer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Jeg er på til onsdag, men forventer lidt mens... Men hepper alligevel :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Så er det ved at være snart vi tester - nogen som har nogen fornemmelser?! Jeg tror desværre ikke på den denne gang :( Har ingen symptomer på noget som helst!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Tegn? Næh det er ikke slemt altså bortset fra kvalme (som jeg har lyst til at styre med saltlakrids), træthed og ondt i den nederste del af maven som om der er en muskel der er overanstrengt. Om jeg har lyst til at teste? Oh yes men er vist lige tidlig nok. Men vil ikke afvise i snydetest i løbet ag weekenden..., Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 jeg er på! Håber på positiv test søndag!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Tegn? Njarh.... ikke rigtigt. Skal ofte tisse. Er meget træt, men ud over det, så er jeg lidt usikker på min ægløsning. Den viste negativ, men med en svag antydning af streg nummer to 3 dage i træk i sidste uge. Så jeg er noget spændt på om min rytme er i orden endnu eller ej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Men hepper alligevel :balloons Hvor er du fantastisk :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Tegn? Næh det er ikke slemt altså bortset fra kvalme (som jeg har lyst til at styre med saltlakrids), træthed og ondt i den nederste del af maven som om der er en muskel der er overanstrengt. Om jeg har lyst til at teste? Oh yes men er vist lige tidlig nok. Men vil ikke afvise i snydetest i løbet ag weekenden..., Og så forsvandt alle tegnene. Skod :( men har tilgengæld scoret mig en øjenbetændelse og jeg skal stå fadder i morgen til min lille nevø. Øv altså. Og er lige kommet over en halsbetændelse. Huhej hvor det går :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 pokkers girly! Jeg håber, du er heldig næste måned så. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Årh, jeg synes ventetiden er lang!! Og så kan jeg ikke rigtigt lure min krop af. Øget tissetrang, ellers ikke rigtigt noget. Men... jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men mange der var næsten positive med en svag streg. 3 dage i streg lørdag, søndag og mandag omkring den 6. oktober, altså i sidste weekend, og igen torsdag i denne uge. Så måske jeg vælger at teste både onsdag og lørdag og væbner mig med lidt tålmodighed. Måske jeg skal høre til i testhold uge 43 også? Burde have haft ægløsning på ca. 20. dagen onsdag 3. oktober... med en cyklus på normalt 33-36 dage Vi har mere eller mindre dagligt sex, så vi skal nok ramme ægløsningen jo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Årh, jeg synes ventetiden er lang!! Og så kan jeg ikke rigtigt lure min krop af. Øget tissetrang, ellers ikke rigtigt noget. Men... jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men mange der var næsten positive med en svag streg. 3 dage i streg lørdag, søndag og mandag omkring den 6. oktober, altså i sidste weekend, og igen torsdag i denne uge. Så måske jeg vælger at teste både onsdag og lørdag og væbner mig med lidt tålmodighed. Måske jeg skal høre til i testhold uge 43 også? Burde have haft ægløsning på ca. 20. dagen onsdag 3. oktober... med en cyklus på normalt 33-36 dage Vi har mere eller mindre dagligt sex, så vi skal nok ramme ægløsningen jo Du må gerne være med i vores testhold uge 43 også :yay nu flere testere nu mere spændende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Jeg har fået mens i går!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Jeg har fået mens i går!! Øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Jeg har fået mens i går!! Øv søde heppede ellers på dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Negativ test pg ingen mens :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites