Guest Diden

Hvornår skal sutter senest skiftes ud?

19 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger hvornår skal sådan nogle sutter senest skiftes ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter 4-6uger lyder anbefalingerne på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal man virkelig skifte dem så ofte :blink Det anede jeg godt nok ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Eller ved aller første tegn på slid, hvis det kommer inden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bagpå pakken af de sutter vi bruger her, står der max 6 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør godt indrømme, at så tit skifter vi ikke! :o

Jeg køber nye, når jeg ikke kan finde de gamle :P Og smider ud, hvis jeg synes de ikke bliver rene af vask og sterilisering eller hvis jeg synes gummiet begynder at blive misfarvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer vel også an på hvor mange man skifter i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har nogen vi har brugt siden hun blev født. men der er så manbge så det er ikke de same hun har hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer vel også an på hvor mange man skifter i mellem :)

:ditto - Mie har 6 sutter og hun bruger 2 om dagen (med mindre hun er på trøske kur)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille har to sutter.. :) Men hun bruger man måske samlet set 10 min om dagen.. Der er jo stor forskel på hvor slidte de bliver.. Og vi er nok heller ikke SUPER gode til at sterilisere dem hver dag :whistling De bliver bare vasket.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi steriliserer dem altså heller ikke hver dag. Og hvis den bliver tabt på gulvet vil jeg da også gerne indrømme, at jeg bare lige selv sutter på den hvis jeg ikke har mulighed for at komme ud til en vandhane :badgirl

Men har altså også hørt, at det er vigtigt at baby bliver "introduceret" til bakterier helt naturligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skifter slet ikke så tit.. Bruger naturgummisutter og synes ikke lige sådan at det bliver skørt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør godt indrømme, at så tit skifter vi ikke! :o

Jeg køber nye, når jeg ikke kan finde de gamle :P Og smider ud, hvis jeg synes de ikke bliver rene af vask og sterilisering eller hvis jeg synes gummiet begynder at blive misfarvet.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi steriliserer dem altså heller ikke hver dag. Og hvis den bliver tabt på gulvet vil jeg da også gerne indrømme, at jeg bare lige selv sutter på den hvis jeg ikke har mulighed for at komme ud til en vandhane :badgirl

Men har altså også hørt, at det er vigtigt at baby bliver "introduceret" til bakterier helt naturligt.

Camille spiser nullermænd, gylp, og sutter på hænderne konstant.. Tror virkelig ikke en sut tilføjer de vilde bakterier i forhold til det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille spiser nullermænd, gylp, og sutter på hænderne konstant.. Tror virkelig ikke en sut tilføjer de vilde bakterier i forhold til det :whistling

Nej det er jo det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille spiser nullermænd, gylp, og sutter på hænderne konstant.. Tror virkelig ikke en sut tilføjer de vilde bakterier i forhold til det :whistling

Det har vi også konkluderet :lol her er det så kattehår i stedet for gylp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom nemlig til at studse over at vi havde en sut hun har brugt siden hun blev født, og jeg købte 2 mere godt en måned efter. De 3 har hun så brugt intensivt hver gang hun sover så de bliver jo brugt rimelig meget. Gummiet er ikke gennemsigtigt længere, men kan sagtens hive godt i dem uden at der er tegn på at de er ved at briste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør godt indrømme, at så tit skifter vi ikke! :o

Jeg køber nye, når jeg ikke kan finde de gamle :P Og smider ud, hvis jeg synes de ikke bliver rene af vask og sterilisering eller hvis jeg synes gummiet begynder at blive misfarvet.

Det samme her :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline får nye sutter hver 3. Måned, hun har 9 sutter af gangen, og bruger 3 i løbet af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER