Oprettet October 8, 2012 Ja så starter jeg da lige en tråd med os der skal teste i uge 43 :wee Synes ventetiden går lidt hurtigere med sådan en hygge-sludre-ventetråd sammen med jer andre :) Gravid = :stork Mens = :gal Venter = :ba Mandag 22/10 PB 2244 :gal Tirdag 23/10 Pada :gal morsnarttil2 :gal Onsdag 24/10 tsecret :stork ildtiger Torsdag 25/10 Fredag 26/10 Lone :stork Lenna1985 :gal Mistel :stork Lørdag 27/10 NuZer001 : :gal Søndag 28/10 KOM FRISK PIGER :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Jeg vil gerne på d. 23 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Jeg vil gerne på d. 23 :loveshower Du er sat på nu :D masser af :bd :bd :bd til os !!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Jeg er med på mandag den 22... :glad Jeg hepper på vi alle står med to streger :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Jeg er med på mandag den 22... :glad Jeg hepper på vi alle står med to streger :bd :bd :bd :bd Så er du også sat på :yay :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Snyd ;) Må nok vente til uge 44-45 :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 bum bum.. jeg har vel testdag den 26 :yay Så jeg vil gerne være med :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 bum bum.. jeg har vel testdag den 26 :yay Så jeg vil gerne være med :goodluck Så er du også sat på :yay så er vi 4 indtil videre :) håber på en masse :stork til os !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Nå på baggrund af mine to æl teste så tror jeg at jeg flytter min testdag :huh for er jo umuligt at vide hvilken af dem jeg skal regne med :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Nå på baggrund af mine to æl teste så tror jeg at jeg flytter min testdag :huh for er jo umuligt at vide hvilken af dem jeg skal regne med :( Men du skal heldigvis stadigvæk teste i uge 43 - så en dag eller fire fra eller til gør vel ikke noget - Det fantastiske er at du har ÆL :loveshower :loveshower Så vi håber stadigvæk på en heldig test uge :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Men du skal heldigvis stadigvæk teste i uge 43 - så en dag eller fire fra eller til gør vel ikke noget - Det fantastiske er at du har ÆL :loveshower :loveshower Så vi håber stadigvæk på en heldig test uge :bd Ja er også glad for det stadig bliver i samme uge. Men den krop er og bliver et mysterium . Men det tyder da på 2 x ÆL i denne cyklus for den var positiv i mandags ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Hvordan går det rundt i de små hjem :seng tror I uge 43 bliver VORES UGE?? :glad :bd :hump :gravid :stork Jeg HÅBER HÅBER HÅBER....... :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Her overtolker jeg ALT fra min mave :blush Plejer ikke at lede efter symptomer, for jeg stoler ikke på kvinde kroppen ;) Nok fordi det er første IUI at jeg leder efter ALLE ændringer i min krop :blush Ikke en god ting, så skal slappe af, og lade naturen gå sin gang ;) :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Den SKAL være der denne gang.. Jeg kan mærke en hel masse og har en god fornemmelse, men sådan er det altid :whistling :lol Så det skal man ikke tage for gode varer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Jeg tror ikke på nogen ting endnu hvis det først er den æl jeg havde i forgårs jeg skal gå udfra . Selvom jeg allerede har madlede !? Havde lavet pizza igår og kunne simpelthen ikke spise det. Men det er alt for tidligt til der kan være symptomer . Men de kom Meget hurtigt ved sidste graviditet ! Allerede ved 3+1 eller sådan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Jeg vil gerne på d. 24 - med to måneder til juleaften så må det da bare være en god dato! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Jeg vil gerne på d. 24 - med to måneder til juleaften så må det da bare være en god dato! Så har jeg sat dig på :bd ja den 24 er en god dag :) der har en af mine nevøer fødselsdag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 vil gerne på 27 lørdag skulle være der min mens normalt ville komme men håber ikke den kommer :) plejer at være ret præcis med 30 dage imellem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 JEg hopper da lige med her, jeg vil gerne på mandag, min cyklus plejer at være omkring de 35 dage og de er gået på søndag, så jeg hopper med i denne og tester mandag! Krydser fingrer for os alle :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 vil gerne på 27 lørdag skulle være der min mens normalt ville komme men håber ikke den kommer :) plejer at være ret præcis med 30 dage imellem Du er sat på listen nu :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 JEg hopper da lige med her, jeg vil gerne på mandag, min cyklus plejer at være omkring de 35 dage og de er gået på søndag, så jeg hopper med i denne og tester mandag! Krydser fingrer for os alle :goodluck :bd Jubii så er vi hele 7 testere :loveshower :bd :bd :bd :bd :bd Du er hermed også sat på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Jubii så er vi hele 7 testere :loveshower :bd :bd :bd :bd :bd Du er hermed også sat på ;) Tusind tak :7himmel Tror det er godt jeg skal til Sverige resten af ugen, så er ventetiden ikke så lang :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 :loveshower vil gerne på tirsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 Tusind tak :7himmel Tror det er godt jeg skal til Sverige resten af ugen, så er ventetiden ikke så lang :whistling Jeg prøver også virkelig at skulle en masse ting så tiden ikke går så langsomt <_< rigtig øv jeg fik den positive æl test igen i fredags, for det betyder der er hele 4 dage mere inden forventet (ikke) mens :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 :loveshower vil gerne på tirsdag VELKOMMEN :loveshower Du er sat på :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites