Oprettet December 30, 2010 jeg ved egentlig ikke, om dette hører til i til og fra adminstratoren, men synes det er så hyggeligt i smalltalk. Men forsiden nisser, bør de ikke snart fjernes og laves om til nytårsfyrværkeri? jeg synes det er så hyggeligt med lidt pynt, men det skal jo også passe til tidspunktet, og julen er vel ved at være overstået.. hvad siger i andre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 jeg ved egentlig ikke, om dette hører til i til og fra adminstratoren, men synes det er så hyggeligt i smalltalk. Men forsiden nisser, bør de ikke snart fjernes og laves om til nytårsfyrværkeri? jeg synes det er så hyggeligt med lidt pynt, men det skal jo også passe til tidspunktet, og julen er vel ved at være overstået.. hvad siger i andre? Er det ikke kun os Nisser der har den forside? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Er det ikke kun os Nisser der har den forside? en forside fyldt med julemænd? den havde jeg også inden jeg blev udråbt til nisse, så tror også de andre har den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Hvad er det for nogle nisser i snakker om?? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg kan ikke se nogle nisser :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 en forside fyldt med julemænd? den havde jeg også inden jeg blev udråbt til nisse, så tror også de andre har den... måske fordi de opdagede dig før de fortalte det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det er de julemænd, som er bag ved felterne med tekst, som jeg snakker om. Og nisserne er en lille gruppe på 4, som er blevet udråbt til at være nisser af Martin, hvorfor ved jeg ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Altså hvor meget har i fået og drikke de damer??? :D Der er da ingen nisser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Sådan nogen har jeg ikke - det er da snyd :( :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Altså hvor meget har i fået og drikke de damer??? :D Der er da ingen nisser :) :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 De nisser er ikke at finde her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 nåhh for den, jeg troede de var der hos alle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Her er Nisserne De nisser er heller ikke hos mig, har i kigget lidt for dybt i barskabet her til morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 De nisser er heller ikke hos mig, har i kigget lidt for dybt i barskabet her til morgen :D altså Dorthea, kommer du nu med de beskyldninger igen? :D hvor får du den ide fra.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 altså Dorthea, kommer du nu med de beskyldninger igen? :D hvor får du den ide fra.... Man ved jo aldrig om i forsatte hvor i slap i går :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ej hvor snyd vi andre ikke har det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Man ved jo aldrig om i forsatte hvor i slap i går :D det er ikke høje tanker du har om mig.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Gitte, skal vi tage en drink i aften?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Gitte, skal vi tage en drink i aften?? det kan du tro vi skal, sidder faktisk og overvejer en allerede nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det kan du tro vi skal, sidder faktisk og overvejer en allerede nu... og hos mig er der ikke altid langt fra tanke til handling :D SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det kan du tro vi skal, sidder faktisk og overvejer en allerede nu... Nu?? Åhhh, jeg er nødt til at vente på om David kommer hjem eller ej for hvis han gør så skal jeg ud og køre senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Nu?? Åhhh, jeg er nødt til at vente på om David kommer hjem eller ej for hvis han gør så skal jeg ud og køre senere en enkelt skader ikke, og hvis du først skal ud og køre om nogle timer, så skåååååållll Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 NOPE heller ingen nisser her.. :) Her er fint og minimalistisk design :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 en enkelt skader ikke, og hvis du først skal ud og køre om nogle timer, så skåååååållll Jeg drikker helst ikke noget med alkohol når jeg ved jeg skal køre bil.. Der er alligevel ret meget alkohol i sådan en tempt Del dette indlæg Link to post Share on other sites