Myliona

Baby tisser i vandet..

20 indlæg i dette emne

JEG FÅR PIP!!!

Camille er begyndt at tisse i vandet, når hun er i bad <_<

Hun har gjort det de sidste par gange.. Den er sten sikker.. Vi kan lade hende ligge nøgen i jeg ved ikke hvor længe (i dag nok 10 min), uden der sker noget - Så snart hun er "under vand" så tisser hun.. (møghvalp :rolleyes )

Vi er så MEGET uenige om hvad vi så gør.. Jeg mener jo vi skal skifte vandet - Christian siger det ikke duer, da hun så skal op og bliver kold mens vi får fyldt det igen - så han er mest på vi bader hende i tis-vandet, også tørrer hende over med en klud så hun er helt ren bagefter - Eller at vi begynder at skylle hende i bruseren..

Men hun er jo bare så glad for det bad(ekar)

Hvad gør I? Nogen gode ideer?

Christian argumentere i øvrigt med at den eneste grund til vi ved hun tisser, er jo at vi fylder mindre vand i, og derfor kan se "strålen" - Så han tror jo hun har gjort det ALTID, bare uden vi vidste det <_< (AD!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes umiddelbart at i skal bade hende færdig og så skylle hende over bagefter med bruseren. Giver Christian ret i at hun vil blive kold (og måske pylret af ventetiden), hvis i skal til at tømme og fylde nyt i. Og ja, så er der sikkert mange af os der uden at vide det har badet i tis-vand :rolleyes det dør de små jo altså ikke af, deres tis er i forvejen meget tyndt, rent og vandet (Lise's lugter stort set ikke af noget) og så bliver det jo oveni MEGET fortyndet i badekarret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, jeg ved godt, at tis ikke er alletiders at blive badet i, men husk lige, at det er sterilt... Kan I evt. skylle hende blidt med bryseren, naar hun kommer op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at sådan noget babytis er så ulækkert ;)

Når vi opdager at Theo har tisset i vandet, så får han en skyller med bruseren bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi må skylle efter.. Hun ville vel også bare tisse i vandet igen hvis hun fik nyt - bare i protest :rolleyes

I dag blev hun vasket med en klud efterfølgende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv at stil en lille spand vand ved siden a badekaret og så dyp hendes fødder deri så tisser hun garenteret i løbet af 1 min så kan i bade tis fri bagefter ( vi brugte denne metode med vores sønner og de elskede og stå og stampe i vandet og jeg elskede det tis fri badekar her virkede det 9 ud af 10 gange )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tis er da ingenting :D

Enig! Nummer to er en hel anden historie! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gøre som mino (Gør faktisk det samme ved mine marsvin, når de skal bades, for de har åbenbart en eller anden refleks, der gør at de ALTID tisser når deres fødder bliver våde :P).

Hvis Valdemar tissede i vandet, så tror jeg at jeg ville tage ham op og give ham et brusebad med mig istedet for. Det kan godt være, at tis er sterilt, men jeg synes altså det lugter, og jeg ville da ikke selv bryde mig om at blive badet i tis, så det kan jeg ikke rigtig forholde mig til at Valdemar skulle :)

Når det så er sagt, så har jeg garanteret badet Valdemar i tis-vand på et eller andet tidspunkt, for jeg har aldrig opdaget tis i vandet, og det skulle da være lidt vildt, hvis han aldrig havde tisset i vandet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk de fleste babyer tisser i vandet hver gang....... Det er noget med det varme vand :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk de fleste babyer tisser i vandet hver gang....... Det er noget med det varme vand :whistling

Det var da en ubehagelig tanke :rolleyes Tror jeg skal kigge lidt efter det badevand næste gang... Synes dog det er svært at bedømme i et blå badekar om vandet er blevet gulligt :unsure

Tilgengæld har Valdemar MANGE gange tisset på os, når han er kommet op i håndklædet ( <_< ) og så har jeg vel lidt tænkt, at så har han ikke tisset i vandet også? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ubehagelig tanke :rolleyes Tror jeg skal kigge lidt efter det badevand næste gang... Synes dog det er svært at bedømme i et blå badekar om vandet er blevet gulligt :unsure

Tilgengæld har Valdemar MANGE gange tisset på os, når han er kommet op i håndklædet ( <_< ) og så har jeg vel lidt tænkt, at så har han ikke tisset i vandet også? :unsure

Charlie tisser gerne inden, under ( :rolleyes ) og efter badet...... :whistling

Jeg tror ikke du kan se om der er tisset i vandet, da det er så lille en mængde......

Sorry :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke kunnet se på vandet hun tisser.. Den eneste måde vi ved det, er at hun er begyndt at plaske, så der er ikke så meget vand i mere ;) Også kan man se det "bobler" eller rører sig "dernede" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie tisser gerne inden, under ( :rolleyes ) og efter badet...... :whistling

Jeg tror ikke du kan se om der er tisset i vandet, da det er så lille en mængde......

Sorry :blush

Ad... Nå, men han lever da tilsyneladende godt alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ad... Nå, men han lever da tilsyneladende godt alligevel :rolleyes

Ja.. Og "hvad mor ikke ved, har mor ikke ondt af".. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ubehagelig tanke :rolleyes Tror jeg skal kigge lidt efter det badevand næste gang... Synes dog det er svært at bedømme i et blå badekar om vandet er blevet gulligt :unsure

Tilgengæld har Valdemar MANGE gange tisset på os, når han er kommet op i håndklædet ( <_< ) og så har jeg vel lidt tænkt, at så har han ikke tisset i vandet også? :unsure

Vi har Hvidt badekar og det er altså ikke nemt at se det. Synes sjældent at det tis er gulligt når de er så små.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tis er altså ikke spor farligt, fald op og fald ned på det, bad ham færdig :) Hell, hvis de endda får drukket noget af det så sker der intet ved det det det er sterilt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG FÅR PIP!!!

Camille er begyndt at tisse i vandet, når hun er i bad <_<

Hun har gjort det de sidste par gange.. Den er sten sikker.. Vi kan lade hende ligge nøgen i jeg ved ikke hvor længe (i dag nok 10 min), uden der sker noget - Så snart hun er "under vand" så tisser hun.. (møghvalp :rolleyes )

Vi er så MEGET uenige om hvad vi så gør.. Jeg mener jo vi skal skifte vandet - Christian siger det ikke duer, da hun så skal op og bliver kold mens vi får fyldt det igen - så han er mest på vi bader hende i tis-vandet, også tørrer hende over med en klud så hun er helt ren bagefter - Eller at vi begynder at skylle hende i bruseren..

Men hun er jo bare så glad for det bad(ekar)

Hvad gør I? Nogen gode ideer?

Christian argumentere i øvrigt med at den eneste grund til vi ved hun tisser, er jo at vi fylder mindre vand i, og derfor kan se "strålen" - Så han tror jo hun har gjort det ALTID, bare uden vi vidste det <_< (AD!)

Vores tisser også i vandet. Nogen gange hvis jeg opdager det så tømmer jeg badekaret (hun sidder i et stort badekar) og så kommer jeg ny vand i. og hun sidder der i imens. Det er ikke altid jeg opdager det og så har hun måske tisset i vandet. jeg sørger bare for når ansigtet skal vaskes at tage vand fra hanen for en sikkerhedsskyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en ubehagelig tanke :rolleyes Tror jeg skal kigge lidt efter det badevand næste gang... Synes dog det er svært at bedømme i et blå badekar om vandet er blevet gulligt :unsure

Tilgengæld har Valdemar MANGE gange tisset på os, når han er kommet op i håndklædet ( <_< ) og så har jeg vel lidt tænkt, at så har han ikke tisset i vandet også? :unsure

Vores badekar er hvidt og jeg kan se ikke se om hun har tisset eller ej. Det er kun fordi jeg kan se når hun gør det. så derfor er det ikke blevet opdaget hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bade færdigt i tis-vandet og så skylle efter med bruseren bagefter - det skal de jo alligevel vænne sig til, til når de begynder at få sæbe i vandet: Det skal jo også skylles af bagefter :)

....og ja. Langt de fleste babyer tisser når de kommer i dejligt varmt vand (hvorfor tror i babybassinet i svømmehallen bliver renset så mange gange oftere end det store bassin? ;))

Og den dag i har en baby med lidt løs mave der lige fylder badekarret, vil i tænke tilbage på tisvandet og ønske det kun var det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER